niedziela, 27 listopada 2016

LISTOPADOWE ZMORY, JESTEŚ NAJGORSZĄ PRZYJACIÓŁKĄ EVER, MIELONY I ZAKUPY

LISTOPAD #1 

Kilkoro moich znajomych zapoczątkowało na swoim blogu fajny cykl 
"o tym co wydarzyło się w ostatnim tygodniu". 

Lubię czytać te posty i pośmiać się wraz z nimi z sytuacji, które im się przytrafiły w zeszłym tygodniu. 

Wszyscy mają mambę, mam i JA. 
Słowo regularność nie jest mile widziane w moim słowniku, ale jeżeli Wam - moim czytelnikom ten cykl się spodoba. Why not. Może wreszcie coś u mnie pojawi się "regularnie" ;).


OSTATNI TYDZIEŃ...

był okropny.

Jeżeli połączyć trzęsienie ziemi, tajfun i plagę szarańczy w jedno, 
to dopadło mnie to wszystko naraz.

Ale tak jak w bajce, wszystko zaczęło się PIĘKNIE.


WEEKEND W KRAKOWIE

LOVE LOVE

PIĘKNE HOTELE

PRZEPYSZNE KOLACJE

WIECZORNE SPACERY

BAJECZKA





Spędziliśmy w Krakowie cudne 4 dni :)
Relaks, odpoczynek, zero diety :D


















 Zobaczyliśmy też pierwszy w tym sezonie ŚNIEG :)
(na insta snapie było dużo dużo filmików)





JESTEŚ NAJGORSZĄ PRZYJACIÓŁKĄ EVER !


Codziennie wieczorami mam przyspieszony KURS PRAWKA. No no, pewnie. 
Przysypiam na każdym wykładzie.
Kierowca będzie ze mnie zawodowy

👌👌👌

I słyszę " WIESZ CO, JESTEŚ OKROPNA, BO NIE MASZ CZASU DLA MNIE"

Jest taki jeden problem..., bo ledwo mam czas, żeby uczesać włosy 😀😀😀, więc sorry...

JESTEM STARA

Gdy rano patrzę w lustro, przychodzi do mnie myśl. Boże, zrób coś z tymi workami pod oczami. 
Klikam fotkę na insta. TO JESTEM JA ??? :D.


Nie poznaje sama siebie, bo ze zmęczenia moja twarz puchnie i zmienia się w dziwne coś, które nie chce mi się nawet malować. 

Podejmuje męską decyzję. Kochana, nadszedł ten czas!. Krem pod oczy każdego wieczoru, bo inaczej będzie średnio.

Powinnam to sobie powiedzieć jakieś 10 lat temu...ale lepiej późno niż później ;).


Wysupłałam z szuflady krem, który leżał tam od dawna. Luxury Paris (czyli linia Eveline Cosmetics) krem pod oczy z kompleksem hialuronowym i świetlikiem.
---brzmi mądrze-
niechaj więc i działa ;).

Od dziś nie ma zmiłuj - mumifikuję się i namaszczam każdego wieczora !!! 


PODRÓŻE MAŁE I MNIEJSZE




Doktorat sam się i nie napisze i nie zrobi. Obowiązkiem doktoranta jest uczestniczenie w konferencjach naukowych. Podróż do Lublina była bardzo fajna, Rynek w Lublinie very nice. 

Tylko dlaczego do cholery ja się pytam na dworcu pkp nie piszą z którego peronu odjeżdża pociąg ?
Macie połączenie Lublin - Rzeszów. Super. Ale może ktoś napisze skąd ?!

Dzięki braku informacji i podstawieniu dwóch pociągów jeden za drugim podróż do Lublina równała się stresowi i bieganiu w szpilach po peronach. 




Musiałam odreagować na zakupach :D

Black Friday

Ja nic nie kupuje!
Ja mam wszystko co mi potrzeba, żadnych ciuchów !

Koleżanka wrzuca link do zniżki na stronę Butiku. Wchodzę...tak tylko popatrzeć i upewnić się, że badziew, na pewno wszystko już wykupione i nie znajdę swojego rozmiaru.

AHA



No będę miała do pracy

 i na imprezę ;)



Shopping czarnego piątku zdewastował moje konto, 
Tydzień zmian, nadmiaru obowiązków i pretensji ludzkiej - bez komentarza.

ALE WSZYSTKO DOBRE, CO SIĘ DOBRZE KOŃCZY.

Pomiędzy doktoratem, a pracą,  ciągle ze mnie w ciul perfekcyjna Pani domu;)
Ogórek jest. Mielony jest. Jest perfect ! :D


AHA AHA ...i UBRALIŚMY CHOINKĘ :D
...w listopadzie 💑



Trzeba jeszcze powiesić cuksy, kilka bombek i będzie perfect :D.
Dlaczego ubraliśmy choinke w listopadzie pisałam Wam na insta;)

Jest cudna i cieszę się, że już stoi :), bo uwielbiam przedświąteczny klimat.

Dobranoc  i Dzień dobry 😊😊😊👍👍👍




insta 👉 Iskierka215
youtube 👉 Iskierka215

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...