poniedziałek, 22 sierpnia 2016

WAKACJE W GRECJI



Dziś chciałabym podzielić się z Wami kilkoma zdjęciami z wakacji do Grecji.

Wyjazd był totalnie spontaniczny i na ostatnią chwilę.

***

Ostatni rok jednak był na tyle pracowity, że słowa "ZASŁUŻYŁAM NA WAKACJE" usprawiedliwiły pokaźną sumę za wyjazd ;)

***

Wakacje spędziliśmy na pięknej i malowniczej wyspie Korfu (wschodnie wybrzeże).

Słynącej z kamienistych plaż, ale także z najbardziej przejrzystej wody (spośród wszystkich greckich wysp). 



***

Korfu to raj zarówno dla miłośników mało aktywnego odpoczynku 
(czytaj: basen +  all inclusive;)), 
ale także dla wielbicieli zwiedzania i wycieczek 
(różnorodność terenu: góry +  morze)
*starożytna stolica wyspy gdzie na każdym kroku wpadniecie na zabytek


* romantyczny kanał d'Amour niedaleko miasta Sidari
*pałac cesarzowej Sissi w Achillionie
*piękny (jak z filmu) kościółek niedaleko Kanoni


*sąsiedztwo Albanii ( o wycieczce do Albanii w następnym poście:)). 

*****

Jak to u mnie w zwyczaju bywa, wszystko odbyło się na ostatnią chwilę
(walizka okazała się za mała, zapragnęłam materaca, a buty do chodzenia po kamienistym dnie morza w Korfu są niezbędne). 

Kilka godzin przed wylotem mój dzień wyglądał właśnie tak


ale później było już tylko lepiej :)


HOTEL i nasza plaża

Pierwszy poranek na balkonie 
rejs do Albani

zwiedzanie stolicy wyspy Korfu

malownicza wyspa i przepiękny kościółek na cypelku niedaleko Kanoni


Porzucona DIETA ;)


W Grecji niespodzianki spotykały mnie na każdym kroku i mimo feralnego początku (antybiotyk i kilka dni z porządnym bólem brzucha), uśmiech nie schodził mi z twarzy.

Pewnego ranka mój chłopak postanowił mnie przerazić i zabrał mnie na zabieg do Fish SPA, gdzie dziesiątki rybek obgryzały martwy naskórek z moich stóp.

Czy warto ? 

Dla efektów, nie, gdyż nie są one spektakularne. 
Dla wrażeń, jak najbardziej tak ;). 

*** 
Nigdy jednak nie zapomnę tego uczucia, gdy wkładam nogi do wody i rzuca się na nie setka rybek;)

***

Podróże, a w szczególności te piękne i udane - uzależniają.
Ja planuję już następne wakacje :)

Zapraszam na kanał na YouTube Iskierka215 gdzie pojawi się relacja video z wyprawy,
na facebooka Iskierka215 oraz Instagrama Iskierka215 po więcej zdjęć i codziennych nowości. xoxo


4 komentarze:

  1. czego mnie nie wzięłaś ze sobą :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za rok też zapewne Grecja lub Majorka, to szykuj walizki:D:*

      Usuń
  2. Zdjęcia cudowne są, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, minął już ponad miesiąc, a już żal wakacji :(

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...