niedziela, 14 lutego 2016

Paznokcie jak z reklamy - lakiery PAESE



PAESE firma z polskim pierwiastkiem.
Bardzo dobrym pierwiastkiem, bo w ich kosmetyki warto inwestować. 

Dlaczego ?

"Co Pani ma na paznokciach ?"
"Ale piękny kolor"
"Wow, ale się błyszczy"
"Co to ?"

Dlatego ;)


Do rzeczy.

Lakier do paznokci Paese 
Numer 414

"Formuła podwójnie kryjąca, szybkoschnąca i superbłyszcząca. Zapewnia łatwą aplikację
i spójną konsystencję. 
Nanocząsteczki ceramiczne przedłużają trwałość i stabilność koloru nawet po długim czasie noszenia"

Plusy:

- świetnie kryje nawet jedną warstwą,
- przepiękne kolory klik , klik
- cudownie błyszczy, 
- nie odpryskuje szybko,
- cena (15,90 zł)

Minusy:

- trochę za mocno lejący, więc łatwo można przesadzić z ilością
- pędzelek mógłby być grubszy

Lakiery są świetne, piękne kolory, szybko schną, długo się trzymają.

Ulubiony zestaw: 

Podkładowo:  Sally Hansen Advanced Hard as Nails - mrrr fajowy lakier (ale nie pobije swojego braciszka z serii OMG gel ;))

Lakier: Paese, kolo 414

Top: Tym razem Seche Vite (numer dwa ze świetnych topów zaraz po topie Sally Hansen Miracle Gel)

i mamy trwały 5 dniowy manicure.

To teraz poproszę o Waszych ulubieńców :)


xoxo

JUTRO zapraszam na post o kolorówce  z PAESE
 




ZAWSZE mile widziani jesteście u mnie na INSTAGRAMIE 
link tutaj, na zdjęcie lub odnośnik po prawej stronie bloga




NOWY SKARB





6 komentarzy:

  1. Widzę, że tak samo się zakochałaś jak ja. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niepokojem patrzę, że coraz mniej tego lakieru ;). Ale kolor jest przepiękny. Ciągle mnie ktoś pytał o niego gdy miałam nim pomalowane pazurki :). Też masz ten kolor ?

      Usuń
    2. A już dokopałam się do Twojego posta jakie masz lakier :D

      Usuń
    3. No szkoda, że nie wyskakują powiadomienia. :( Moja czarna-zgniła zieleń umywa się przy twoim. <3

      Usuń
  2. bez kitu piękny odcień ;o mam inne lakiery z Paese i wszystkie maja tak na maksa głęboki kolor :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ten kolor mnie urzekł totalnie. Jest cudny :)
      Mogłyby być mniej lejące, no ale ...można im to wybaczyć.

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...