czwartek, 21 maja 2015

NAJNOWSZE PROMOCJE W DROGERIACH


Myśleliście, że sezon wyprzedaży się zakończył ?

Nic bardziej mylnego. 

Drogerie zaskakują nas kolejnymi obniżkami i promocjami. W sumie to miło z ich strony ;). 



Dwie największe drogerie: Rossmann i Super-Pharm prześcigują się w obniżkach. Bądźcie czujni, bo to co w Rossie znaleźć można za -40% taniej, w Super-Pharm reklamowane jest jako wielka obniżka -20%. Także oczy i uszy szeroko otwarte ;)



Dlatego stworzyłam ten mini poradnik. CO GDZIE WARTO KUPIĆ  w najbliższych dniach. 



1. Moje "achh..." wzbudziła promocja w Super-pharm [klik najnowsza gazetka] i promocja 1+ 1 na produkty Nivea; tzn. że dwa dezodoranty, szampony, odżywki, balsamy - otrzymamy w cenie jednego Like it! 

2. Moim zdaniem w Super-Pharm warto także kupić:

- Żele pod prysznic z Dove (piękne zapachy, fajne składy)

- Kosmetyki do makijażu marek Astor, Max Factor, L-oreal, Rimmel -30 i -45%.
(Ja będę polowała przede wszystkim na Puder z Rimmela Stay Matte)
- świetne produkty do włosów zniszczonych z Garnier Goodbye Damage 

- no i Maybelline -30% ( może wreszcie dopadnę eyeliner w żelu) 

(całą gazetkę, resztę promocji i powiększenie produktów na zdjęciach możecie oglądnąć klikając na zdjęcia)







 3. Rossmann przyzwyczaja nas do promocji typu -40%. Tym razem obniżka obejmuje produkty do PIELĘGNACJI TWARZY: kremy, mleczka, toniki, płyny micelarne, olejki, chusteczki do demakijażu (oprócz masek). Najnowsza gazetka Rossmanna z innymi promocjami [klik] 





A ja przejdę się chyba po kolejną tubę kremu do rąk z firmy Evree z olejkiem arganowym, masłem karite i mocznikiem. Najlepszy krem do dłoni jaki kiedykolwiek stosowałam !

Promocja w Rossmannie trwa do 26 maja, a oto co udało mi się do tej pory upolować ( resztę kosmetyków pokażę Wam na YouTube/Iskierka215, a oto zdjęcie moich łupów

A NA CO WARTO UWAŻAĆ ?
Na promocje chociażby tego typu:
 


Produkty te kupimy w tańszych cenach w Rossmannie :

- za płyn micelarny zapłacimy około 8 zł ( a nie 10 zł)


- a za produkty Mixa -40% od każdego produktu, co daje korzystniejszą ofertę niż -50% taniej na jeden produkt przy zakupie drugiego w standardowej cenie).

Miłego zakupowania :)
__________________
Najnowszy numer Skarb


12 komentarzy:

  1. Hej :) Te kosmetyki Mixa dla skóry zaczerwienionej działają? Redukują zaczerwienienia? No i jak Ci idzie testowanie serum do rzęs? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie się skusiłam, żeby przetestować tego Mixa, więc jak chwilę z nim poobcuję, to dam znać;). Serum dzielnie testuje, jakiś efektów wow jeszcze nie widać, ale to dopiero tydzień :).

      Usuń
    2. A coś mówiłaś o szczypiącej powiece. Nadal to występuje, czy przeszło? :)

      Usuń
    3. Tak miałam po Bodetko. A dziś nałożyłam odżywkę z Flos Leku w dzień, bo wczoraj się zapomniało ;) i powiem Ci, że cały dzień chodzę i mam mgłę na oczach jakbym się zatarła jakimś kremem ;/.

      Usuń
  2. Fajne promocje z obniżki rossmanowej już skorzystałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kupiłaś ? Bo podobno maski z Tołpy też podchodzą pod promocję (a przynajmniej u mnie w Ross) i trochę zastanawiam się nad nimi oraz patrzę na co inni się skusili :)

      Usuń
  3. Ja mam jutro zamiar kupic żel do mycia twarzy z nivea i serum z Bielendy które Ty zakupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam ambitne plany pójść na dokupienie tego co mi jeszcze przyszło do głowy w niedziele. I właśnie zorientowałam się, że wszystko zamknięte jutro :D.

      Usuń
  4. weź nie kuś... ;< a kurde ! jak ja Cię w końcu złapię w tym Rzeszowie to nie puszczę xD przyjadę specjalnie na kawę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja myślę no:P. Się wozi się na spotkania i ani nie powie, że jest pfffffff :P

      Usuń
  5. swietny post !:) ja ostatnio najczesciej patrze na promocje akcesorii dla niemowlakow :) heheh


    obserwuje i zapraszam do obserwacji mojego bloga : http://nooley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :). Powodzenia w tworzeniu bloga i byciu mamusią :)

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...