środa, 1 kwietnia 2015

TO JUŻ KONIEC TEGO BLOGA!


Tak. To koniec drogi, którą wspólnie podążaliśmy. 


Postanowiłam zamknąć bloga. I zakończyć to, co chociaż bardzo kocham, jednak zabiera taki ogrom czasu. 


Nie miejcie mi tego za złe.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

PRIMA APRILIS!!!


Ale skoro już tu jesteście...chciałam Wam za to podziękować.
Za Wasze komentarze i wsparcie. 

Za miliardy uśmiechów na mojej twarzy, gdy widzę, że post/ film Wam się podobał.

Dziękuję za 1000 subskrybcji i ponad 200 tyś. wyświetleń na YouTube/Iskierka215

za prawie 300 lików na Fanpage'u na facebooku

ponad 130 obserwacji na INSTAGRAMIE

i ponad 80 tyś. wyświetleń BLOGA

TO MAŁO ?
Może dla kogoś tak.

Ale dla mnie te liczby to olbrzymi szacunek i Wasze zaufanie.
Dziękuje Wam, że jesteście, komentujecie, wpadacie tu i tam.


Nie bójcie się tego robić, pisać, wyrażać swojej opinii. Mój blog, fanpag'e, kanał na YouTube, Instagram, to MIEJSCE GDZIE NA WAS CZEKAM.

I uwierzcie mi, mimo coraz większej liczby skaczących cyferek, obserwatorów...KAŻDY POST, LAJK I WIADOMOŚĆ OD WAS porusza kąciki moich ust ku górze.

DZIĘKUJE!

TO MIEJSCE JEST DLA WAS
DLA NAS

PAMIĘTAJCIE!





Znajdźmy się:
YOUTUBEhttps://www.youtube.com/user/Iskierka215
FACEBOOKhttps://www.facebook.com/pages/Iskierka215
INSTAGRAMhttps://instagram.com/iskierka215/
EMAIL: iskierka215@gmail.com


10 komentarzy:

  1. wiedziałam że to żart ;) ;D udał Ci się http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Tak miało być;).
      Ale wzięło mnie rozczulenie (chyba to przez tą grypę) i zdałam sobie sprawę jakie to fajne, że mam takie miejsce, gdzie ludzie rozmawiają ze mną, gdzie mnie słuchają i ja słucham ich. I to jest takie fajne:).

      Usuń
  2. hohoho też się nie nabrałam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloga nie usuwam, aczkolwiek bardzo zmieniam więc tak trochę to prawda;)

      Usuń
  3. Wszyscy dzisiaj wkręcają, dlatego jestem czujna i się nie dałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Korzystając ze święta i małego podstępu - chciałam podziękować widzom i czytelnikom za ich obecność:)

      Usuń
  4. Gratuluję sukcesów zarówno tutaj, na Yt, jak i w pozostałych miejscach. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje statystyk! kiedy świętujemy :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się waćpanny zjadą do Rzeszowa - to zawsze;D

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...