sobota, 20 grudnia 2014

Srebrny pyłek od Sinsey'a - SYLWESTER TUŻ TUŻ !

Za kilka dni Święta Bożego Narodzenia, a tuż po nich Nowy Rok i Sylwester - czyli dzień w którym każda z nas chce wyglądać pięknie i olśniewająco.
Wszystkie sklepy lśnią brokatowymi kreacjami. To jednak się nie zmienia i z roku na rok Sylwester kojarzy się z błyszczącymi kreacjami. No ale, w końcu nie możemy sobie na to pozwolić na co dzień, zaszalejmy więc w Sylwestra;)!!! 

A skoro już mowa o błyszczeniu i zakupach...
Sklepy pękają w szwach, kolejki do kas są tak niemiłosiernie, że można rozwiązywać sudoku czekając na swoją kolej. Ja sudoku nie lubię, ale kupując buty w sinseyu przy kasie wypatrzyłam małe szklane pudełeczko...



Znajduje się w nim brokatowy pyłek. Zdziwiło mnie to iż w Sinsay ma takie produkty w swojej ofercie, ale tak trzymać;). 

Ja szybko złapałam srebrny odcień, co jak co, ale wole ten kolor, ale dostępny jest również kolor złoty.


Pyłek może służyć nam jako cień, ale jest go dość sporo więc możemy nim również delikatnie musnąć nasze ciało przed wyjściem na sylwestrową zabawę, będziemy się pięknie mienić!


Zapłaciłam za niego 7 złotych, a dotrwa zapewne jeszcze do następnego Sylwestra;)...dodatki się kupują, a teraz najgorsze...GDZIE JA ZNAJDĘ SYLWESTROWĄ KREACJE? O_o !!!

Złapie kilka wolnych dni i pobawię się srebrnym pyłkiem, dam Wam znać jak się spisuje w makijażu


p.s. Wybaczcie za jakość zdjęć, ale tak się cieszyłam z mojego nowego cacka (czasem małe rzeczy cieszą bardziej niż większe), że pstryknęłam mu kilka zdjęć nocną porą.



10 komentarzy:

  1. Babko masz taki zajebisty sprzęt a zdjęcia do baniaka:) weź się do roboty i szanuj czytelników ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, jak mnie do pionu stawiasz:D. Zdjęcia robione jak jeszcze sprzętu nie było. A tak poza tym to nie zdradzaj tajemnic co ja mam:D:*.!!!

      Usuń
    2. :P uwielbiam Cie wiesz?? :)

      Usuń
    3. A z wzajemnością ;).
      Teraz postawiłaś mnie do pionu i mam za punkt honoru robienie zdjęć z nową lampą:P.

      Usuń
  2. Często kupuje tam ciuchy ale nigdy nie zwracałam uwagi na kosmetyki :) Następnym razem będę pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh no ja też, ale stojąc w kolejce wygrzebałam wszystkie koszyki przy kasie:D i znalazłam długopis z Mikołajem i ten brokat ;), tak to bym pewnie przeszła obojętnie, a mają fajne ceny akcesoriów.

      Usuń
  3. Na sylwestra w sam raz ;) Z sukienkami jest masakra, nic ciekawego w sklepach teraz nie ma, też mam problem ze znalezieniem fajnej kreacji :(
    U mnie małe rozdanie, jeśli masz ochotę - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, co roku ten sam problem: od listopada szukanie prezentów pod choinkę, a z tyłu głowy " kurcze, jeszcze sukienka na sylwestra" ;). Jutro jeszcze gdzieś się rozejrzę i mam nadzieję, że coś znajdę, bo czasu coraz mniej, a i tak zapewne dopiero coś wpadnie mi w ręce dzień przed sylwestrem jak to zazwyczaj bywa.

      Usuń
  4. kurcze Ty mi mówisz o sukience sylwetsrowej, a ja dalej nie wiem gdzie idę hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha, ja wreszcie mniej więcej to ustaliłam;). tak jak spędziłam cały rok, tak też spędzę sylwestra czyli podróżując między miastami, ale 27 idę na wielki shopping więc może uda mi się coś upolować:), a Ty się nie przejmuj planowaniem, najlepsze są spontaniczne imprezy;)))).

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...