poniedziałek, 8 grudnia 2014

Dzień darmowej dostawy - moje łupy


Dzień darmowej dostawy już za mną ;). Jakoś udało mi się nie wydać wszystkich oszczędności (czego dokonałam w ten weekend podczas Mikołajkowych wyprzedaży..ech..będzie Haul na kanale - oj będzie). Powoli zaczynają do mnie spływać rzeczy, które zamówiłam. Dziś zaszczyciła mnie paczka od e-zebry.

Wśród kilkunastu pierdółek, grzebyczków i innych drobnych rzeczy, które na e-zebrze można kupić za grosze, najbardziej ucieszył mnie nowy pędzel od Hakuro.

Długo wyczekiwany pędzel do pudru Hakuro H55 uszczuplił moje konto o 38 zł i 67 groszy;). Było warto, bo jest mięciutki i śliczny

Od jutra go testuje!


Na liście must have znalazły się także: połyskujące cienie z Manhattanu Multi Efect - za całe 3,76 zł.


Całuśny błyszczyk z NYC Kiss Gloss  w kolorze 532 Park Ave Punch - 2,90 zł

Pachnie jak guma balonowa O_o


Do koszyka dodałam również Seche Vite - utwardzacz do paznokci
Jestem ciekawa jak sprawdzi się w warunkach laboratoryjnych i czy nadal będzie mocno utwardzał pazurki. Cena to: 15,98 zł. 

Podobno jest to jeden z najlepszych utwardzaczy - zobaczymy ;).



 Kolejne dwa produkty to pędzel do nakładania Farby z Donegala za 1,93 zł. Kupiłam go z myślą o nakładaniu maseczek z glinki i spiryliny -  sądzę, że da radę ;). 


Kuracja do włosów suchych i łamliwych z Radicala skusiła mnie swoją ceną, zapłaciłam za nią 4,54 zł/ 50 ml.


 Za całość zapłaciłam 77,45 zł. Sądzę, że to nie tak dużo za kilka świetnych produktów na które polowałam od dawna. 



Moje serce płacze jeszcze za rozświetlaczem z The Balm...ale jeszcze go dopadnę!


Cieszę się, że wtorek był zapracowanym dniem, bo sądzę, że gdybym spędziła go w domu - moje rachunki byłyby o wiele większe;). Teraz czekam już tylko na kolejne paczki. 




10 komentarzy:

  1. Muszę tego Seche Vite kiedyś spróbować!:) Super zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, no ja też jestem bardzo ciekawa, bo wiele osób mi go polecało, właśnie zabieram się za malowanie pazurków ;)

      Usuń
  2. Seche Vite jest teraz w dość dobrej cenie w Super Pharm. Ja zamówiłam dosłownie pięć rzeczy i jestem z siebie niesamowicie dumna :D pędzel z Hakuro marzy mi się, ale ten co różu/bronzera bodajże H14 (ale mogę się mylić). Póki co czekam na jakiś zastrzyk gotówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też za niego chorowałam, a kosztował około 25 złotych + wysyłka i tak jakoś zwlekałam, a będąc na targach kosmetycznych w Krakowie zakupiłam pędzel do różu z Maestro i powiem, że jest genialny, tylko troszkę trzonek ma długi przez co zmieści się tylko w dużej kosmetyczce. A teraz jest okres świąt, więc możesz sprawić sobie prezent:).

      Usuń
  3. No nie, jakbym wiedziała, że Seche jest tak tanie to zrobiłabym zapas :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zastanawiałam się na kolejnym opakowaniem, ale na początku go przetestuje. Przecież to Ty Asia napisałaś, że jest to małe seche na e-zebrze za 5 zł, a duże było właśnie za 15. Oj Ty Ty :)

      Usuń
  4. A ja przegapiłam w tym roku ten dzien - ja sie smuce ale mój portfel cieszy - jak zyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, do stycznia jeszcze nas dopadnie tyle promocji i przecen, że będziemy biedne jak myszy kościelne:D.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuje;), niebawem kilka recenzji. Zakupy cieszą oczy ale stan konta już mniej:D.

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...