poniedziałek, 17 listopada 2014

Kraków - Targi kosmetyczne - moje łupy! ;)



Kilka godzin temu wróciłam z Krakowa z 30 Międzynarodowego Kongresu i Targów kosmetycznych LNA & SPA. Relacja z wydarzenia pojawi się na moim kanale na youtube o tu, a także na blogi w ciągu kilku dni. A dziś zanim położę się spać, chciałam pokazać Wam kilka moich łupów zakupionych na targach :).


Ciężko mi wybrać z czego się bardziej cieszę: z pędzli Maestro czy z pasty głęboko oczyszczającej z Ziai, której nigdzie nie mogłam znaleźć. Ciężko mi zdecydować...natomiast prezent Mikołajkowy (chyba już 5ty w tym roku) dla samej siebie, uważam za zaliczony;).

k
Nie mogę się doczekać aż przetestuje pędzle w akcji. Relacja niebawem. Jutro (yyy...wróć!)...dzisiaj (niestety) poniedziałek, więc układam się do snu i życzę Wam dobrej nocy.


xoxo, Iskierka


4 komentarze:

  1. Kilka pędzli Maestro i mnie wpadło, choć już niby niczego nie potrzebowałam. Rozglądałam się za Tobą, ale niestety nikogo podobnego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam dopiero w niedzielę, w sobotę niestety nie mogłam. Ty też byłaś w niedziele? Jak tak, to ciężko było mnie nie zauważyć, bo wszędzie biegałam z aparatem:D i pytali mnie ciągle z jakiej gazety jestem;))). A Maestro tylko dwa, bo lud się na mnie pchał, byłyśmy już zmęczone no i najważniejsze - pędzle są strasznie długie, a ja jednak dużo jeżdżę i potrzebuje czegoś bardziej kompaktowego.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że są na prawdę dobre, nie spodziewałam się, że kiedykolwiek powiem tak o pędzlach innych niż Hakuro, ale na prawdę nie można im nic zarzucić. Ten cienki skośny do kresek - za 10 zł - jest nawet lepszy od Hakurowego.

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...