sobota, 29 listopada 2014

Dzień darmowej dostawy !!!

Kilka minut temu zakończyła się kolejna promocja, w które obfituje przedświąteczny okres. Sprzedawcy nie mają litości dla naszych portfeli;)

-10% na Hakuro, Revlon, NYX, The Balm i inne właśnie się zakończyła...



a już w najbliższy wtorek będziemy mogli zrobić przedświąteczne zakupy w wielu sklepach internetowych nie płacąc za przesyłkę. 2 grudnia bowiem jest

DNIEM DARMOWEJ DOSTAWY

Listę sklepów znajdziecie na:
dzień darmowej dostawy

Ja zapewne skuszę się na rozświetlacz z The Balm (tak, tak CrazyLittleLady - moja karta Visa Cie nie lubi, za to, że tak ładnie go zareklamowałaś;))

oraz pędzel do pudru - jednak wciąż waham się pomiędzy Hakuro, a Maestro. 


A Wy macie już swoją listę zakupów? 

13 komentarzy:

  1. jka sie staran omijac z daleka xD ale obstawiam ze cos na pewno zamowie haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu Mikołajki za tydzień;), można się troszkę porozpieszczać;).

      Usuń
    2. Też poszłam tym tokiem rozumowania że przecież za tydzień Mikołaj i wydałam połowę wyłaty-w jeden dzień.Ech nie panuję nad sobą i tak się to kończy. Iskierka ja ci ze szczerego serducha polecałam ten rozświetlacz więc niech się portfel tak nie naburmusza :) Będziesz zadowolona zobaczysz :)

      Usuń
    3. Dobrze Aguś, popełnię to przestępstwo:D i go zamówię:D.
      P.S. Co tam nakupiłaś w tą sobotę ?:D

      Usuń
  2. Ja na pewno kilka lakierów sobie zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka(naście) ;), co do tego, to akurat byłam pewna:D.

      Usuń
  3. Boję się wchodzić na strony sklepów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha...ja sobie obiecałam, że wejdę tylko na ezebre i cocolite, ale i tak się boje o mój stan konta, który w ostatnich miesiącach na hasło "aaaa zrobię sobie prezent na Mikołaja" - gwałtownie się kurczy:D. Musimy być twarde, bo jak przyjdzie noworoczna wyprzedaż, to będzie kiepsko:D.

      Usuń
  4. Już się nie mogę doczekać wtorku :D Też mam upatrzonych kilka ciekawych produktów, fajnie nie płacić za dostawę :) Polecam pędze Hakuro, choć Maestro też są bardzo dobre, to Hakuro są jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, no pewnie znów się wszystkie strony poblokują we wtorek takie będzie obciążenie;). Myślałam nad Hakuro, ale ceny pędzli do pudru mnie trochę zabiły, pod tym względem Maestro jest jednak tańsze. Trochę je wymacałam na targach kosmetycznych i w sumie nie były takie złe. Więc już mam wtorkową zagrychę :D. p.s. Witam na moim blogu :).

      Usuń
  5. Na pewno skorzystam :DD
    Przydałyby sięjakieś lakiery do paznokci nowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja poluje na utwardzacz z Seche Vite ;), bo na ezebrze jest za 17 zł. Jak będzie utwardzał moje pazurki, to zacznę bardziej szaleć z lakierami, bo narazie wszystko mi odpryskuje na potęgę.

      Usuń
  6. Fajny blog :) zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)
    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...