środa, 12 listopada 2014

30 Międzynarodowy Kongres i Targi Kosmetyczne LNE & spa - KRAKÓW


Już w ten weekend (15-16.11) w Krakowie odbędzie się 30 Międzynarodowy Kongres oraz Targi Kosmetyczne LNE & SPA

Co w tym roku przygotowali dla nas organizatorzy? Przede wszystkim będą to: 

  • najnowsze trendów w makijażu i pielęgnacji, 
  • premiery kosmetyczne,
  • wykłady, konferencje, panele dyskusyjne,
  • pokazy zabiegów i metod pielęgnacji skóry,
  • sesje biznesowa, makijażu, masażu.


jednym słowem same rarytasy dla kosmetycznych miłośników :).
To także świetna możliwość do spotkania z Wami!!!:)- co niezmiernie mnie cieszy.

Równolegle do targów odbywać się będą także: 
- Mistrzostwa makijażu i stylizacji Art Visage PRO 2014,
- Ogólnopolskie mistrzowstwa makijażu permanentnego,
- Ogólnopolskie mistrzostwa w depilacjii profesjonalnej,

Gdzie? 

Centrum kongresowe EXPO - Kraków.

Kiedy?

sobota - 15.11 - w godzinach od 10:00 - 18:00
niedziela - 16.11 - w godzinach od 10:00 - 17:00

Ze względu na to iż w sobotę odbędzie się planowane od dawna coroczne spotkanie podkarpackich blogerek, na targach w Krakowie pojawię się w niedzielę.

Mam nadzieję, że uda nam się zobaczyć, a po powrocie na pewno pojawi się relacja.

Już nie mogę się doczekać:)...postaram się oszczędnie gospodarować moją kartą Visa i pstrykać dużo zdjęć:).

A wy zawitacie do Krakowa ?:)

Buziaki, mam nadzieję, że do zobaczenia

Iskierka

8 komentarzy:

  1. Mendo!! A co tam w ogóle jest?? Lakier bedo???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą :D A myślisz, że po co jadę?? :P :P

      Usuń
    2. hahaha Aneczka będą będą ;).
      P.S. Asiula, ale na makijaże też pójdziemy?;)

      Usuń
  2. I ja się wybieram w niedzielę, ciekawa jestem czym zaskoczy nowa lokalizacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, super :). No ja mam nadzieję, że będzie super i że zdążę wszędzie zaglądnąć w ten jeden dzień:).

      Usuń
    2. Może się gdzieś tam zauważymy ;)

      Usuń
    3. Byłoby super, bo tym razem będę się błąkać sama, bez obstawy drugiej połowy, która w tym czasie zaliczy giełdę samochodową i oby mu tam długo zeszło. Najpewniej blogerki można będzie poznać po aparatach ;)

      Usuń
    4. No ja byłam dopiero w niedziele na targach i mam trochę mieszane uczucia, jednak chyba targi nastawione były głównie na profesjonalne firmy kosmetyczne, a nie detaliczną sprzedaż i tzw. "zwykłego klienta", ale kilka drobiazgów udało mi się upolować ;).

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...