czwartek, 16 października 2014

WIELKA PAKA OD FABRYKI ŚWIEC


Nigdy w życiu nic nie wygrałam. A tu proszę. W poniedziałkowy poranek do mych drzwi zadzwonił listonosz z takim oto pakunkiem


Chcecie wiedzieć co było w środku ? klik


Zapraszam na filmik z unboxingiem. 

A żeby nie trzymać Was w napięciu, wrzucam również kilka zdjęć. W środku mojej paczuszki znajdował się przecudny lampion od Fabryki Świec Light, który wygrałam w konkursie organizowanym u nich na stronie. 

Podbił moje serce od pierwszego zapalenia w nim podgrzewaczy, które zresztą napełniły cały dom kokosowym zapachem.

Tuba lampiony wykonana jest z parafiny, ale podczas palenia tlightów pozostaje w nienaruszonym stanie. Stelaż możemy również wyciągnąć i wstawić świece. To świetna alternatywa do "wypalenia" starych świec, które nie przyciągają już swoja prezencją.


Do lampionu aplikowane są trzy podgrzewacze. Możemy je zmieniać wedle gustu i upodobań, a lampion pozostanie w nienaruszonym stanie. Dla mnie to idealne rozwiązanie, ponieważ nie lubię widoku nadpalonych świec, które często się kruszą lub palone kilka razy po prostu nie wyglądają estetycznie.

Nie ma co. Lampion podbił moje serce.
Będzie idealnym odganiaczem jesiennej handry :)



  A wam się podoba ? 
Czy wolicie tradycyjne świece?

Pozdrawiam, Iskierka




6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ;) takie to by mogły codziennie przychodzić, największa radocha z samego otwierania 10 pudełek ;D.

      Usuń
  2. Piękny ten prezent nie mogę się napatrzeć :) Nominowałam cię do Liebster Blog Award . Szczegóły u mnie na blogu :http://chabrowe-wariacje.blogspot.com/.. Jeśli odpowiesz na moje pytania to koniecznie daj znać! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey. Twoje pomysły bardzo mnie ciekawią :) Czekam na więcej tego typu postów ;)
    Zapraszam do komentowania - na pewno się odwdzięczę :)
    http://sposobnapiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa, już niebawem coraz więcej filmików " zrób to sam" więc zapraszam częściej, pozdrawiam.

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...