środa, 8 października 2014

LAST crazy WEEKEND - spotkanie youtuberek


Kochani ostatni weekend był B-O-M-B-O-W-Y !
Od wielu miesięcy co tydzień byłam w podróży, na wyjeździe -

 gdzieś z walizką.



ale...nareszcie nastał czas, aby nadrobić zaległe weekendowe spotkania 

i ...oj działo się ;).

Zapraszam Was na krótką fotorelację;)
A co się działo ?

Spotkanie youtuberek

Spotkanie blogerek


Mój pierwszy livestream na youtube
(z niebyle kim:P)

Moja pierwsza lampa do robienia hybrydek

mmmrr...takich weekendów chce więcej;)


Na pierwszy ogień poszedł shopping z Gosią
Mohito, Sinsay, DeeZee...gdzie nas nie było!
Później zagarnęłyśmy naszą śliczną beauty youtuberkę crazylittlelady
eghm...poprawki przed imprezą muszą być ;).
Trochę spontanicznych zdjęć   p.s. Tych panów do zdjęcia nie zapraszałyśmy :P..
... i nasze 16 centymetrowe botki od DeeZee podniosły nas do tańca ;).

Po ciężkim piątku ;) nastapiła błoga - plotkowa sobotaMaxi i jej pięknymi paznokciami, które wpędzają mnie w kompleksy..<chlip chlip>

A oto moja nowa lampa i zestaw do robienia hybrydowych pazurków.
Mam nadzieję, że niebawem pochwalę się Wam efektami ;).
P.S. Znacie dobre, wytrzymałe hybrydowe lakiery ?
I na deser niedzielny livestream madfortutorials i siarkaa85
Link macie tutaj
A tutaj nasze cudowne próby pod tytułem "ojej to się nagrywa ?!!!"


Wszystkim dziewczynkom najserdeczniej dziękuje za cudowny weekend. W takie dni jestem przeszczęśliwa, że będąc blogerką i youtuberką poznałam tak cudowne osoby

A wy jak spędziliście weekend ?:)
p.s. Babskie imprezy są super.

xoxo. Iskierka


6 komentarzy:

  1. Może też zacznę robić hybrydy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko polecam kupić jakieś dobre i sprawdzone lakiery. Ja wzięłam te z zestawem do lampy i są beznadziejne, bardzo lejące i się nie trzymają, ale próbuje dalej ;).

      Usuń
  2. No to kiedy sie umawiamy na malowanie pazurów busy lady ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kiedy tylko zechcesz :D. Czekam z niecierpliwością :P.

      Usuń
    2. Jak tylko wrócę do Rzeszowa to zapraszam was wszystkie :)

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...