sobota, 20 września 2014

Maska do włosów przetłuszczających się - BioWax


Za kilka chwil z radością wskoczę do wanny, ale póki trwam w błogim stanie leżingu przed tv, postanowiłam nałożyć na zaniedbane ostatnio włosy - maskę. 

Hm...tylko którą ?

Na mojej łazienkowej półce zalega kilka masek, między innymi Pilomaxa czy Kallosa, ale bohaterem dzisiejszego posta będzie

BioWax 
Intensywnie regenerująca maseczka 
do włosów przetłuszczających się

Maseczkę z Lbiotici dostałam od Kingi. Kinguś mua mua - dziękuje. 

Dlaczego BioWax ?


Maski z BioWaxa mają bardzo dobrą renomę. Ja polubiłam je za to iż mimo gęstej 
i często obciążającej włosy u nasady konsystencji, po ich użyciu nasza czuprynka jest nawilżona, puszysta i pachnąca przez długi czas.

Wszystkich miłośników dobrych i zdrowych składów ucieszy również fakt iż BioWax nie zawiera 

parabenów
SLS
SLES
glikolu propylenowego


czyli wszystkich obecnie nielubianych substancji chemicznych obecnych w składach większości kosmetyków do włosów. 


Jeżeli chodzi o cenę i wydajność: 250  ml opakowanie wystarczy nam spokojnie na kilkanaście użyć, cena standardowa masek z BioWaxa to około 20 zł, ale w super-pharmie znajdziecie je praktycznie w co drugiej gazetce na promocji i spokojnie możecie się w nie zaopatrzeć już za 10 - 11 zł.

Po otworzeniu opakowania w oczy rzuca się gęsta, zbita i woskowa konsystencja maski, a w nosek uderza świetny zapach, który - za co lubię te maski - pozostaje na włosach na dłużej



BioWax ma w swojej ofercie kilka rodzajów masek; dziś na swoją niesforną czuprynkę nałożyłam maskę dedykowaną włosom przetłuszczającym się. Na opakowaniu przeczytać można iż zawiera ona ekstrakty z pokrzywy, a także z miodu dzięki którym gruczoły łojowe zostaną poskromione. Nie jestem pewna czy tak gęsta i dość mocno obciążająca (przynajmniej moje) włosy maska da sobie radę z tym zadaniem, ale nie omieszkam sprawdzić. 

Aby odżywka lepiej działała - czepek na głowę i zmykam na chwilkę do łóżeczka. 


A Wy? Chyba nie ma osoby, która nie słyszała jeszcze o maskach BioWax ?! Lubicie ? Używacie ?

p.s. Z maskami BioWax spotkałam się już dawno dawno temu. Wspomniałam o nich również w moich pierwszych karkołomnych filmach na YT (TU)

xoxo. Iskierka


6 komentarzy:

  1. Jaki masz teraz ładny nagłówek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie ;), do 4 rano siedziałam i bawiłam się czcionkami, no ale..w końcu trzeba było. Jeszcze żeby powstały zakładki to już będzie chwała Boża :), ale nie wiem za bardzo jak to zrobić :( chlip chlip

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kluseczko :), aż się zaczerwieniłam :):);). W końcu troszkę odświeżyłam tego bloga i będę klepać posty po nocach:D

      Usuń
  3. Iskierko mam prośbę czy możessz zmienić czcionke bo oczy mam nie te i cięszko mi się czyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o czcionkę postów? Za duża, za mała ? Raczej ciągle była taka sama i jej nie zmieniałam od początku zalożenia bloga.

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...