poniedziałek, 21 lipca 2014

CHCESZ MIEĆ BIAŁE ZĘBY ? Pasta wybielająca Crest 3D White Deluxe ~ TEST.

Też marzycie o pięknym, BIAŁYM UŚMIECHU ?

Zajrzyjcie do filmu i dowiedzcie się DLA KOGO SĄ PASTY WYBIELAJĄCE i czy one 
w ogóle DZIAŁAJĄ ?

W tym celu testowałam pastę wybielającą CREST 3D White Deluxe. Enjoy. 


Kolejnym produktem, który został poddany przeze mnie testom na skuteczność 
w wybielaniu zębów, była pasta wybielająca Crest 3D White Deluxe, anti tabacco fresh czyli wersja pasty dla osób palących lub mających problem ze sporym nalotem i przebarwieniami na zębach spowodowanych herbatą, kawą czy winem



 
Wersję anti tabacco fresh zakupiłam dlatego, ponieważ z reguły pasty dla palaczy są dużo mocniejsze ( co nie znaczy zdrowsze dla zębów)  od zwykłych past.

Cena to około 16 zł za 75 ml produktu, ale jej ceny na allegro są różne.


Na moje zęby pasta nie zadziałała, jeżeli ktoś ma mocne przebarwienia na zębach to pasta może je delikatnie usuwać, ale efektów wybielających nie zauważam.



Wybielanie większej ilości past oraz środków wybielających dostępnych na rynku polega na tym iż działają one tylko na zewnętrzną warstwę zęba - usuwając z jego powierzchni wspomniany nalot, który powstaje z powodu spożywania pokarmów, picia ciemnych napojów, palenia papierosów. Często wybielanie takie nazywane jest wybielaniem enzymatycznym czyli tylko na powierzchni zęba. Poprzez to, że nalot zostaje usunięty z zęba - wydaje się on jaśniejszy - bielszy - tego rodzaje specyfiki często nazywane są pastami lub preparatami wybielającymi, chociaż nie wiele maja z takowymi wspólnego.

Pastę Crest zamówiłam ze względu na mocne i skuteczne działanie pasków wybielających Crest, które wcześniej używałam - recenzja na moim YouTube. Niestety co do pasty zawiodłam się, ale warto było spróbować, skreślam więc kolejny produkt na liście przetestowanych przeze mnie środków wybielających i wciąż szukam tego, który będzie współgrał z moimi ząbkami.

A wy znaleźliście sposób na wybielenie swoich zębów ? A może to nie wasza bajka ? ;)

Cóż, ja co jakiś czas ponawiam swoje poszukiwania i zapewne niebawem przetestuje kolejny produkt wybielający, jeżeli macie jakieś propozycje, dajcie znać.


 
Buziaki - Iskierka.

6 komentarzy:

  1. wiem ze koreanskie (czy japonskie -sama nie wiem ) pasty Darlie sa super wybielajace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo...zanotowałam do sprawdzenia :D. Dziękuje ;)

      Usuń
  2. Próbowałam już chyba wszystkich metod - od sody oczyszczonej, przez pasty, żele, paski, lampy...najlepsze efekty dawała dawna Biała Perła (ta stara wersja, którą niestety wycofano...)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie już o niej legendy krążą;), a Ci którzy za bardzo nie wiedzą, kupują nową wersję BP sugerując się dawnymi pozytywnymi opiniami. I paski Ci nie pomogły? Mi te z Cresta wybielały zęby, ale przez cały czas wybielania głowa pękała mi z bólu.

      Usuń
  3. Pasta Darlie ( koreańska ) jest cudowna! Po 2 miesiącach widzę, mocną różnicę w kolorze zębów i nie zauważyłam aby się przebarwiały. Miałam po niej małą nadwrażliwość, ale szybko minęła, teraz używam jej raz dziennie na noc i każdemu polecam! Cena nie jest atutem, ale warto. Zakupuję na allegro, tą wersję z solą, mocniej szoruje zęby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam nakładki iWhite do wybielania w domu :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...