piątek, 30 maja 2014

Tangle Teezer - Czy warto kupić ?


Uwielbiam prezenty !!!
Tymi słowami muszę zacząć ten post, ponieważ uwielbiam prezenty (a w szczególności te trafione ;)). 

Cóż tu dużo mówić...ten okazał się trafiony w 100 procentach !!! yeah! :D.

Do dużej, standardowej i trochę już spracowanej wersji Tangle Teezera kilka dni temu dołączyła jego kompaktowa wersja. 

Jaka jest między nimi różnica ?

Przede wszystkim wielkość, kompakt mieści się spokojnie w dłoni. Jest chyba nawet bardziej stabilniejszy od standardowej wersji, która nie raz upadła mi na podłogę podczas czesania.


Kolejną, chyba najważniejszą różnicą jest to, że kompakt posiada specjalne wieczko, którym możemy ochronić włoski przed krzywieniem się i spokojnie wrzucić szczotkę do torebki.


Jak wygląda różnica cenowa, nie śmiem nawet sprawdzać, gdyż obydwie szczotki były prezentami, ale z tego co wiem, kompakt lubi być dużo droższy od standardowej wersji Tangle Teezera.


Ja swojego pierwszego TT dostałam już kilka lat temu i stał się on dla mnie niezbędnikiem jeżeli chodzi o czesanie moich niesfornych włosów. I chociaż TT jest już w Polsce dość popularne i wiele dziewczyn, a nawet fryjerów ich używa, wciąż spotykam się z pytaniami: 

A co to jest ten Tangle Teezer ?

Tangle Teezer to szczotka do włosów, której specjalne naprzemienne ułożenie włosków raz dłuższych, raz krótszych pozwala na rozczesanie najbardziej splątanych włosów bez nadmiernego ich ciągnięcia i szarpania. W efekcie nasze włosy są zdrowsze, a rozczesywanie ich nie zajmuje już tak dużo czasu jak normalną szczotką. 


Jeżeli rozczesywanie włosów, nie sprawia wam problemów i radzicie sobie z tą czynnością nawet używając najzwyklejszego grzebienia, to TT nie jest wam potrzebny. Natomiast jeżeli wasze włosy puszą się, kręcą, falują i plączą przy każdym powiewie powietrza...tak to jest rozwiązanie Waszych problemów :).

Ja też nie wierzyłam youtuberkom, które pod niebiosa wychwalały szczotkę wtedy wartą około 60 zł. Jednak mój chłopak nie mógł znieść dłużej jęków na ten temat i po prostu mi ją sprezentował i powiem wam, że od kilku lat nie czeszę włosów niczym innym

Fenomen tej szczotki tkwi zapewne w naprzemiennie ułożonych włoskach, które na początku rozczesują wierzchnią warstwę włosów, a później dopiero kolejne. Nie ważne jaka magia nie byłaby zaklęta w tej szczotce...po prostu działa i to jest najważniejsze. 

O szczotce wspominałam już na moim  kanale na YouTube odnośnie filmów związanych z pielęgnacja włosów, natomiast na pewno zobaczycie jeszcze filmik stricte o Tangle Teezerze na moim kanale na YouTube: https://www.youtube.com/user/Iskierka215 
 gdzie bardzo serdecznie was zapraszam :)

A po wszelkie nowości zajrzyjcie na facebooka, gdzie codziennie pojawiają się nowinki kosmetyczne,
 ale nie tylko :). 

A WY MACIE JUŻ SWOJEGO TANGLE TEEZERA ? :)
czy wciąż nie wierzycie w jego możliwości ?  

Pozdrawiam, Iskierka215

UPDATE ~~~ UPDATE ~~~ UPDATE

Aktualizacja wrażeń o Tangle Teezer klik klik
 



 xoxo

15 komentarzy:

  1. Przez cenę można się zawahać, ale myślę, że warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest już o połowę tańsza ;)

      Usuń
    2. Dokładnie ;), kiedyś kosztowała dużo dużo więcej :),.

      Usuń
  2. Marzy mi się ciągle, ale zawsze są jakieś ważniejsze wydatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jak Bambusowy Raj powiedziała, jednak ta cena zeszła praktycznie o połowę więc teraz jeszcze nie jest tak żal ;) aczkolwiek mi też jest zawsze szkoda kasy i zwykle dostaje TT w prezencie , ale wcale nie narzekam ;)

      Usuń
  3. Kompakty są droższe, bo kiedyś sprawdzałam, ale myślę, że warte swojej ceny! :) Ja mam wersję podstawową, ale taką też bym z chęcią przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Ja też przygarnęłam z największą chęcią :D, tym bardziej, że moja stara TT już swoje przeżyła.

      Usuń
  4. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komplement, jeżeli mój blog Ci się podoba zapraszam do mnie częściej. Pozdrawiam

      Usuń
  5. mam 3 (jeden w Polsce 1 w domu 1 w torebce ) i wszystkie kocham i rowniez polecam :))
    u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za zaproszenie i zazdroszczę Tangle Teezerowej kolekcji, ja mam dwie sztuki, ale coś czuję, że kolekcja będzie się rozrastała.

      Usuń
  6. Nie jest to wielka różnica cen. TT to jak dla mnie must have :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też. Drewniane fajne szczotki często kosztują po 40, 50 złotych, TT można teraz dostać za 35 złotych, a u mnie radzi sobie świetnie. Pozdrawiam :)

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...