czwartek, 1 maja 2014

Całuśna pomadka N.Y.C

 
Dziś bardzo różowo i bardzo całuśnie ;)

Dlaczego ? 

Oto powód:

Całuśna pomadka do ust

N.Y.C., Applelicious Glossy Lip Balm

Nie może więc być inaczej ;).

 

 Produkt N.Y.C -a  wpadł mi w łapki dzięki e-zebrze, skuszona niską ceną, postanowiłam zobaczyć cóż to za różowe cudo. 

 Pomadka w formie standardowego sztyftu podzielona jest na dwie części: na zewnątrz sztyftu znajduje się lekko koloryzująca pomadka, we wnętrzu natomiast nawilżający balsam do ust uformowany w kształt apetycznego jabłuszka.

 

Ja zamówiłam ja w kolorze 353 Pink Lady.

 

 

Pachnie nieziemsko. Słodko i jabłkowo. Piękny zapach to jej największy plus ;).

  Jest raczej bezsmakowa.

 Piękne, efektowne opakowanie.

 Krycie: średnie, ale w końcu to pomadka, a nie szminka. Pozostawia na ustach delikatną poświatę, co dla niektórych może być plusem, a dla innych wadą. Jak dla mnie - nałożenie większej ilości warstw niż jedna daje tandetny efekt taniej szminki z Bravo Girl. 

 Trwałość nie jest zła, jeśli nałożymy jej niewiele, nie będzie się rolować.  

 

 

A wady ?

 Dobrze nawilża, ale jest zmorą dla posiadaczy spierzchniętych ust - uwydatni każdą suchą skórkę

Cena. W standardowej cenie, czyli około 12 zł (opakowanie 3,5g ) na pewno znaleźć można dużo lepszy produkt.

Podsumowując: 

W cenie około 4 zł (cena, w której ją zamówiłam) można się na nią skusić. Cena standardowa - jak dla mnie, trochę za wysoka.

Zawsze bałam się eksperymentować z pomadkami koloryzującymi, większość z nich jest po prostu kiepska - ta daje rade jeśli chodzi o trwałość i delikatny efekt poświaty na ustach, który można stopniować dokładając kolejne warstwy produktu.

Ocena: 8/10 :)

 

Lubicie pomadki koloryzujące ?

 A może mieliście okazje przetestować akurat tą z N.Y.C - a? 

Napiszcie mi jakie są wasze wrażenia.   

Pozdrawiam, Iskierka.


 


2 komentarze:

  1. na pewno ją wypróbuję !
    ZAPRASZAM DO MNIE: www.rumeur-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super
    zapraszam do mnie http://believe-in-yyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...