czwartek, 17 kwietnia 2014

Wielkanocny stroik :)

 Kochani, z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych przyjmijcie ode mnie najserdeczniejsze życzenia.

 Życzę wam dużo zdrówka, dużo spokoju, a także przecudownej rodzinnej atmosfery i mokrego Dyngusa :).  Zapraszam Was również na WIELKANOCNY FILM :).



Ja w tym roku spędzam świąteczne dni nad Bałtykiem, jutro pierwszy wypad na plażę (yupi!). Zapraszam na mojego facebooka, tam na pewno pojawi się dużo zdjęć :).

Mam  nadzieję, że odpoczniecie w te święta i znajdziecie czas nie tylko dla siebie, ale także dla Waszych rodzin.


Buziaki. Iskierka.

2 komentarze:

  1. Zapomniałam posiać rzeżuchę! Fuck! Może jak zaraz to zrobię to urośnie do niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, u mnie też zawsze każdy zapomina i tylko ja co roku sieje i roznoszę po rodzinie :D. Mam nadzieje, że urośnie :D. Wesołych Świąt :).

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...