wtorek, 1 kwietnia 2014

ULUBIEŃCY MARCA

Zapraszam was Łobuziaki na 

ULUBIEŃCÓW MARCA 


 
W tym miesiącu zaliczę do nich kilka kosmetyków, które na prawdę podbiły moje serce i warte są polecenia. Miłego oglądania :)

KLIK
 

W marcu zaszczytne miejsce ulubieńców przypadło:

1. Puder w kamieniu, Stay Matte, Rimmel
cena: ok. 25 zł/9g.


2. Bronzer - Słoneczny puder do twarzy i ciała, Wibo
cena: ok. 15zł
 
3. Biała kredka do oczu L'oreal, Studio Secrets


4. Nabłyszczający balsam-szminka do ust, NYC Applelicious

5. Błyszczyk do ust, truskawka, Joanna Naturia

6. Paleta 12 cieni naturalnych, Sleek Au Naturel 

Jeżeli chcecie wiedzieć dlaczego wybrałam właśnie te kosmetyki, zapraszam was do filmu.

A jakie kosmetyki podbiły wasze serca w ubiegłym miesiącu ? :)
 
Czekam na wasze komentarze, buziaki.

Iskierka.


14 komentarzy:

  1. Puder z Rimmela i paletkę ze Sleeka bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że trafiłam w kosmetyki uniwersalne i dobrze wam znane :)

      Usuń
  2. Też lubię puder i paletkę Sleeka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że sprawdzają się nie tylko u mnie, bo z moją tłustą cerą to trzeba się bardzo nasiłować, żeby wyglądał dobrze a Rimmel jako tako dał radę :)

      Usuń
  3. Idę oglądać filmik :)
    Za ile kupiłaś ten błyszczyk truskawkowy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 3,99 zł bodajże w Wispolu na promocji, w marcu.

      Usuń
  4. Puder mam w zapasach, za niedługo zamierzam do zacząć używać :)

    Ja nie robię takich podsumowań, bo nigdy nie nazbieram aż tylu kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja mam zawsze ich tyle, że wyszłyby 4 filmy i dlatego rzadko je robię, bo nie wiem na co się zdecydować :D A puder jest fajowy ;), już mam dziurę w pierwszym tak często go używam.

      Usuń
  5. Super post ! , ładne zdjęcia !! . :) Pozdrawiam.
    Zaobserwujesz mojego bloga ja się zrewanżuje ! wystarczy mi napisać pod postem ! :) .
    http://julcze-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci za miłe słowa :). Niestety nie bawię się w obs za obs, jeśli zainteresował Cie mój blog, zapraszam do rozgoszczenia się. Twój blog również widziałam, zachęcam Cie do jego rozwoju i tworzenia postów z pasją i radością, a blog sam dotrze do widzów bez obs za obs :). Pozdrawiam.

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...