poniedziałek, 28 kwietnia 2014

STRÓJ DNIA ~ nad Bałtykiem



Cześć :)

W tym roku święta Wielkanocne spędzałam nad Polskim morzem.

Byłam troszkę odcięta od internetu i gdyby nie mój telefoniczny zapas megabajtów, to uschnełabym z tęsknoty myśląc co tam w internetach szumi.

Jako, że złapałam również chwilkę czasu, o co było ostatnio dość ciężko - postanowiłam nagrać dla was film.

A oto efekt sklejania nagranych zmarzniętymi rękami materiałów video :)KLIK KLIK Zapraszam:

STRÓJ DNIA:



Na sobie mam:

# skórzane botki ze złotymi elementami - no name
# czarna, pojemna torba ze złotymi suwakami - Sinsay
# czarny ocieplany płaszcz - ZARA
# czarno - białe spodnie - Sinsay
# srebrno - szary sweter - Reserved
# czarna koszulka na ramiączkach - Atmosphere

 

Miało być przede wszystkim ciepło i wygodnie :), gdyż pogoda dała nam się we znaki.

Napiszcie mi jak wam się podobało,
Zapraszam was do kolejnych postów
,

Buziaki,

                Iskierka


5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie ma czego :P. Zimno było straaaasznie i wiało niemiłosiernie.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Na tym blogu podśmiewanie się z koleżanek jest zabronione :P

      Usuń
  3. Bardzo fajne
    zapraszam do nas http://people-flawless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...