niedziela, 16 marca 2014

Recenzja ~ Trwały eyeliner w żelu ~ Maybelline EyeStudio Lasting Drama


Dziś filmowa recenzja mojego ulubionego eyelinera, a mianowicie:

Maybelline, EyeStudio Lasting Drama 
Gel Eyeliner 24 h
 
czyli trwały żelowy eyeliner, niesamowity produkt Maybellina KLIK KLIK.


Zestaw zawiera słoiczek z eyelinerem oraz precyzyjny pędzelek do malowania kresek.


Standardowa cena w Rossmannie to 33 zł.




Mieliście już okazję go przetestować ?
Jak dla mnie jest to eyeliner idealny:).


Miłej niedzieli,

Iskierka.

10 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji korzystać, ale chyba spróbuję :)
    www.mojemalinowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto, to dobry produkt, a kreski są przecudne :)

      Usuń
  2. Zgadzam się, sama pisałam super zachwalającą recenzję. Obecnie nie wyobrażam sobie go nie mieć :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mam tak samo :). A, aż sobie lookne na recenzję :).

      Usuń
  3. Nie miałam, ale chyba się skuszę <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś, skuś, kreska jest czarna jak noc i można imprezować do rana :D

      Usuń
  4. Bardzo lubię eyelinery, ale tego jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się na niego skusiłam przypadkiem na Rossmanowej wyprzedaży -40% i jestem bardzo zadowolona, strzał w dziesiątkę :).

      Usuń
  5. Cześć !
    Masz świetny blog. Może wspólna obserwacja ? Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :). Jeżeli podoba Ci się mój blog, będzie mi miło jeśli dołączysz do grona moich widzów, zapraszam :).

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...