czwartek, 27 marca 2014

POWIEDZ ZMARSZCZKOM STOP !!!


 Dziś chciałam poruszyć jeden z tematów TABU,
o którym mówi się mało lub bardzo powierzchownie.

A mianowicie

STARZENIE SIĘ SKÓRY
czyli
KIEDY ZACZĄĆ WALCZYĆ ZE ZMARSZCZKAMI.

Większość ogólnodostępnych metod "walki" ze zmarszczkami, to: kremy przeciwzmarszczkowe, oraz (coś dla posiadaczy grubszego portfela) wypełniacze.

Wokół tematu zmarszczek krąży również wszędobylskie pytanie: Kiedy zacząć się o nie martwić ?

Według mnie, "walka" zmarszczkami nie powinna zaczynać się gdy są one już obecne na naszej twarzy, ale właśnie wtedy gdy jeszcze ich nie ma. Mowa tutaj 

o najzwyklejszej codziennej pielęgnacji skóry: demakijażu, oczyszczaniu, nawilżaniu.

Te podstawowe, codzienne czynności, wykonywane w sposób odpowiedni (dobrany do potrzeb naszej skóry) pozwolą nam odsunąć w czasie moment, gdy nasza skóra zacznie nam przypominać o wieku.

Noc, czyli czas gdy oczyszczona skóra odpoczywa od zanieczyszczeń, makijażu, działania promini UV itp., to idealny moment, aby zaaplikować jej to, co dla niej dobre i odżywcze. Ja jednak nigdy nie przykładałam szczególnej uwagi do wieczornej pielęgnacji skóry; czasem  nakładałam jakiś krem, zdarzało mi się również zasnąć w makijażu. Teraz jednak staram się ograniczać tego rodzaju wyskoki, a wieczorną pielęgnację zamknąć w kilku zwięzłych krokach, tak, abym chciała ją wykonywać każdego wieczoru.

Drogeryjne kremy zastąpiłam naturalnymi półproduktami: olejkiem arganowym oraz kwasem hialuronowym.

Chcecie wiedzieć, jakie były efekty tej zmiany ? :)

 Zapraszam na film o nawilżaniu skóry Klik 



Niecierpliwym zdradzę, że efekty są na prawdę super:), a dwie małe buteleczki odmieniły moja skórę nie do poznania.

Co sądzicie o takiej naturalnej pielęgnacji?
Próbowaliście ? 


Buziaki, Iskierka.

4 komentarze:

  1. Sama jestem tego zdania, że o naszą skórę twarzy trzeba zadbać dużo wcześniej, żeby uniknąć w jakimś stopniu tych zmarszczek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie pomyślałam żeby używać takiego zestawienia i chyba się skuszę ;)
    Pozdrawiam/ MojeMalinoweLove

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie Cię znalazłam ;)
    Ja na razie staram się działać doraźnie, a najważniejsza zasada mojej pielęgnacji to: nawilżać twarz rano i wieczorem, i codziennie balsam na całe ciało.
    Może się nie zestarzeję tak szybko /:D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...