piątek, 14 lutego 2014

Walentynki ~ Prezent dla niego ~ / Walentynkowy makijaż w 10 minut.

Dziś Walentynki :)


Święto czerwonych serduszek,
papierowych miłosnych wyznań,
i
marketingowego szału.

Niektórym wychodzi ono bokiem, 
a niektórzy już miesiąc wcześniej planują czym obdarzyć ukochanego.

Jako, że początek roku jest dla mnie dość zabiegany, ja postawię na spokojny wieczór w domu, wy też ?

Aby jednak nie było tak smutno, postanowiłam przygotować specjalny słodki poczęstunek składający się ze słodyczy, które oboje z moim chłopakiem uwielbiamy - i tak właśnie powstało walentykowe drzewko <3.



Jeśli chcecie wiedzieć jak je wykonałam, zapraszam do filmu tutaj


Kontrowersyjnym elementem słodkiego drzewka jest niewielki pajączek ;). Jeżeli będziecie chcieli wykonać podobne drzewko, możecie je udekorować innymi elementami: serduszkami, kwiatuszkami lub żelkami w innym kształcie. Zapewne wszyscy będą się zastanawiać dlaczego z tak szerokiego wachlarza możliwości, postawiłam na tak nietypową dekorację. Drzewko jest dedykowane mojemu chłopakowi, którego nazwisko wiąże się właśnie z tym zwierzątkiem i jemu na pewno się spodoba - oto cały sekret.

Mam nadzieje, że wasze WALENTYNKI będą słodkie
i miło spędzicie wieczór z ukochaną osobą :).

Buziaki. 



P.S. Postanowiłam przeprosić się z kupioną na Rossmanowej wyprzedaży -40 % paletką czterech cieni z Wibo. I chociaż efekt nie jest powalający, perłowe cienie chyba dają radę.
Wykoanałam nimi szybki makijaż przed pracą.
 

Podoba się wam ? 


p.s. Zdjęcia bez retuszu więc jak masz słabe nerwy - nie przewijaj w dół :P






A jaki by tu wymykombinować makijaż na Walentynki ? ;)hm...


xoxo


 

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. ;) no chyba się podobało, a raczej smakowało, bo większość zjedzona :D.

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...