wtorek, 25 lutego 2014

WADY WYBIELANIA ZĘBÓW paskami Crest Whitestrips Supreme !

Kochani,

Dziś chciałabym wam opowiedzieć o wybielaniu zębów, a dokładniej o paskach wybielających Crest Whitestrips Supreme.

Jak niektórzy z wam wiedzą, swoją przygodę z wybielaniem zębów rozpoczęłam ponad pół roku temu, gdy zakupiłam Białą Perłę - Nowy System wybielający zęby w 10 dni. Niestety, Biała Perła nie wybieliła moich zębów, więc tym razem postawiłam na sprawdzone przez znajomych i polecane paski wybielające Crest

Informacje o tym gdzie je zakupiłam, jaki jest ich koszt oraz jak je aplikować znajdziecie w nowym filmie Wady Wybielania Zębów - Klik 

Zapraszam cieplutko :)



W tym poście chciałam natomiast wspomnieć o środkach ostrożności jakie powinniśmy zachować stosując paski wybielające. 

Paski Crest Whitestrips Supreme są najmocniejszymi dostępnymi na rynku paskami wybielającymi do zębów; jako środek czynny (wybielający) zawierają nadtlenek wodoru o stężeniu 14 %. ( Dla porównania woda utleniona, którą często używamy do przemywania ran ma stężenie około 3 %Nadtlenek wodoru o podobnym, a nawet mniejszym stężeniu używany jest również do rozjaśniania włosów).

Najszybszą drogą zamówienia pasków jest allegro, gdzie za jedno opakowanie pasków ( po jednym pasku na górną oraz dolną szczękę) zapłacimy około 6 - 7 zł. Paski najczęściej sprzedawane są na sztuki przez co w nasze ręce trafiają same saszetki bez opakowania (opakowanie zawiera około 54 sztuki, a dla sprzedawcy bardziej opłaca się sprzedawać paski na sztuki)a także bez ulotki i daty przydatności produktu - musimy wierzyć sprzedawcy na słowo, że data przydatności podana w aukcji jest prawidłowa. 
 
Dostając produkt bez ulotki, nie jesteśmy świadomi zasad i środków ostrożności jakie powinniśmy zachować, aby nie zrobić sobie krzywdy. Tylko w nielicznych aukcjach znalazło się ostrzeżenie o tym iż paski zawierają silny środek utleniający i w trakcie ich stosowania należy zachować ostrożność.

Poniżej zebrałam najważniejsze zasady bezpiecznego i skutecznego wybielania zębów paskami Crest:

  • Nakładaj paski według poniższego schematu: 
  • Aby zapobiec powstawaniu białego nalotu na palcach oraz nieprzyjemnego pieczenia, po nałożeniu pasków na zęby - umyj dłonie,
  • W trakcie wybielania nie pij napojów, nie spożywaj posiłków,
  • Nie zasypiaj z założonymi paskami,
  • Nie połykaj ich, 
  • Po aplikacji pasków lub ich ściągnięciu - unikaj kontaktu palców z oczami - dopóki ich dokładnie nie umyjesz,
  • Unikaj kontaktu pasków przed lub po aplikacji z odzieżą - paski mogą ja odbarwić,
  • Paski nie są przeznaczone dla osób poniżej 12 roku życia !
  • Nie myj zębów bezpośrednio przed i po aplikacji pasków,
  • Jeśli masz problem z wrażliwymi dziąsłami - zakup miękką szczoteczkę, możesz również wybielać zęby tylko raz dziennie, zamiast dwóch lub zrobić dzień lub dwa przerwy między wybielaniem. 
 Powiem wam również iż renoma pasków nie jest tylko napompowaną przez producenta akcją promocyjną, ale te paski rzeczywiście działają. Już po 4 dniach stosowania (1 raz dziennie na 30 minut) moje zęby zauważalnie się wybieliły. Widocznie zbladły również odbrawienia między zębami. Efekt był Wow! I wszystko byłoby cacy, gdyby nie P O T W O R N Y !!! ból głowy, wręcz nie do zniesienia. Na drugi dzień dołączył do niego również ból żołądka i ogólna niestrawność. Na prawdę sądziłam, że moje samopoczucie spowodowane jest specyficznym miejscem pracy, oraz klimatyzacją jednak po dwóch dniach spędzonych w domu - zrozumiałam, że moje złe samopoczucie spowodowane jest właśnie paskami.

Tym artykułem chciałam zwrócić uwagę na to, że wybielanie zębów to nie zabawa i środki aktywne, które maja za zadanie wybielić nasze zęby, mogą nam również zaszkodzić i tak jak każdy środek chemiczny - również ten może powodować u nas skutki uboczne.

Mam nadzieję, że jeśli planujecie wybielanie zębów - paski będą działać na was w odpowiedni sposób, jeśli jednak nie - odstawcie - nie warto - zdrowie jest najważniejsze.

A Wy co sądzicie o wybielaniu zębów ? 

Buziaki <3 

P.S. Jeśli temat wybielania zębów was zaciekawił zapraszam również do filmów o wybielaniu nakładkowym Białą Perłą Klik Klik.

Całusy. Iskierka

44 komentarze:

  1. Mam te paski i też uważam, że są dobre - rzeczywiście działają. Objawów takich jak ty nigdy nie miałam, ale nie używałam ich długo, chyba tylko 3 dni, gdzie po tym czasie byłam zadowolona i odstawiłam je. A teraz przyklejam pasek raz na jakiś czas dla podtrzymania efektu wybielenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zamawiałaś z allegro ?

      Usuń
    2. Ja proponuje Paski Crest Supreme , kupowałam na stronie www.Paski-Crest.pl

      Kupowałam tez na allegro ale kilka razy dostałam podróbki :(

      Usuń
    3. Widziałyście ? Jest teraz promocja na www.Paski-Crest.pl POLECAM

      Usuń
    4. Widziałyście ? Jest teraz promocja na www.Paski-Crest.pl POLECAM

      Usuń
  2. Używałam tych pasków jakiś czas temu i efekt był świetny. :) Moje zęby nigdy nie należały do żółtych, ale po "kuracji" z paskami Crest, były bielsze niż zazwyczaj. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie efekt też był fajny, szkoda mi było je odstawiać, ale cóż, zdrowie ważniejsze.

      Usuń
  3. Miałam te paski, ale bolały mnie po nich dziąsła i odstawiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są najmocniejsze może dlatego. Paski Cresta Seal są odrobinkę słabsze, może kiedyś się na nie skuszę.. Gdyby tylko nie było tyle efektów ubocznych ;/.

      Usuń
  4. Zostałeś nominowany do LBA. Więcej na moim blogu http://matt-mayy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze zastanawiałam się, czy takie paski działają ;)

    Jeżeli masz ochotę, to wpadnij i zaobserwuj, odwdzięczam się tym samym natychmiastowo :) http://women-are-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałąm wybielać zęby, ale po tylu skutkach ubocznych poważnie to przemyślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze możesz zamówić paski, o mniejszym stężeniu nadtlenku wodoru. Na moich znajomych te paski działały, ja natomiast miałam z nimi trochę nieprzyjemności, dlatego chciałam o nich opowiedzieć, natomiast, wiadomo, że nie u każdego tak musi być.

      Usuń
    2. Ja proponuje Paski Crest Supreme , kupowałam na stronie www.Paski-Crest.pl

      Kupowałam tez na allegro ale kilka razy dostałam podróbki :(

      Usuń
    3. Weszlam na polecana strone ale jest tam tyle tego,ze nie wiadomo co wybrac.Hmmm...jakas podpowiedz😀

      Usuń
    4. Sama wypróbowałam Surepeme Flexfit i Supreme Proffesional i oba paski zdziałały cuda :D
      Surepeme Flexfit fajnie się trzymały ząbków jednak wydaje mi się ze Supreme Proffesional troszkę lepiej wybieliły.

      Śmiało z ręka na sercu polecam ten sklep www.Paski-Crest.pl

      Usuń
    5. Paski z tej oszukańczej stronki www.pski-crest.pl przyszły bez ulotki, opakowania i bez DATY WAŻNOŚCI. Chore!!! Nigdy więcej na tej stronie nie kupujcie nic

      Usuń
  7. Ehhh kobiety. Każdy organizm jest inny, więc na każdego te paski będą działać inaczej, a fakt że wystąpiły nieporządne skutki uboczne to przypadek, chodź mogło na to wpłynąć setki innych powodów. Jedynym sposobem na przekonanie się jest po prostu zastosowanie pasków po 1 na dzień i jeśli będzie coś nie tak ich odstawienie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Fajnie, że na nas wzdychasz :D. Robiłam w ten sposób, gdyż zastosowałam jeden pasek i po 2 dniach zaczęłam właściwą kurację i na mnie te paski działają w taki sposób, natomiast wiem, że są osoby, które są z nich zadowolone, bo rzeczywiście uzyskały fajny, biały uśmiech i nie doświadczyli przy wybielaniu większych skutków ubocznych. No niestety mój organizm tak na nie zadziałał, natomiast paski rzeczywiście wybielają. Pozdrawiam

      Usuń
  8. stosowalam kiedys paski wybielajace z blenamed ,ale wycofali produkt ;/ efekty byly rewelacyjne :) i śnieznobiały uśmiech. Pewnie skuszę się kiedyś na nie,aktualnie przymierzam sie do zestawu biala perla, niestety troche na to trzeba poswiecic czasu ,a paski nakladamy i juz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że blendamed miał świetne paski, ale no niestety...weszly nowe przepisy o zawartości nadtlenku wodoru i musieli wycofać. Biała perła u mnie nie dawała rewelacyjnych efektów "wow", paski jednak bardziej dają radę, ale do dziś trochę trzyma mnie nadwrażliwość kilku zębów.

      Usuń
    2. Drogie Pani Blendamed a Crest są to te same firmy, tylko Crest działa na USA , a Blendamed w Europie.

      Usuń
  9. Trafiłam do Ciebie bo szukałam informacji o wybielaniu zębów :) Trochę mnie wystraszyłaś skutkami ubocznymi, więc na pewno dwa razy się zastanowię zanim zacznę wybielać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja patrzę na wybielanie zębów troszkę z innej perspektywy,bo jednak jako chemik, trochę boję się składów niektórych "wybielaczy" do zębów. Ale raz na jakiś czas, dla własnego komfortu - można jak najbardziej. Ale nie polecam wybielać w zimie - ból wrażliwych zębów na mrozie jest niemiłosierny;).

      Usuń
  10. Ja zawsze slyszalam od dentystow ze mam raczej zoltawa kosc i ciezko bedzie cos z zebami zrobic, ale kolezanka z podobnym problemem polecila mi blendamed i efekt byl super, nie zrobilam nawet pelnej kuracji a biel byla oszalamiajaca. Jakies poltora roku pozniej chcialam ponownie sobie wybielic, lecz juz zostaly wycofane i sprobowalam perle - nie warto. Aplikacja duzo bardziej uciazliwa, a efekt nawet w polowie nie tak dobry. Myslalam ze jestem juz skazana na zolte zabki, ale artykul mega poprawil mi humor, definitywnie sprobuje cresta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia :) i mam nadzieję, że Crest da radę. Zbliża się lato, więc ja niebawem również będę potarzała kurację wybielająca.

      Usuń
  11. Dzień dobry!

    Ponieważ wysyłamy te paski od samego poczatku z USA przeważnie do odbiorców hurtowych w Polsce, pozwole sobie zauważyć że u nas zawsze jest do przeczytania na aukcji instrukcja przetłumaczona kropka w kropke z oryginalnej instrukcji. Nawet ta niebieska na tym blogu jest nasza. W filmie jest kilka nieścisłości jedna z nich to ilość pasków mowi Pani ze ma byc 28 paskow ale jest 14 saszetek w kazdej z nich po 2 paski co suma sumarum daje 28 paskow, saszetki to nie paski. Druga to data waznosci ktora jest na oryginalnym opakowaniu, Pani kupiła paski luzem żeby zaoszczedzic pieniadze na wysyłce. My usuwamy kartorny przed wysylka do sprzedawcow w PL poniewaz wysylka w kartonie kosztuje $24 a bez kilkanascie centów dlatego w PL ciezko jest kupic oryginalny zestaw bo nikt go nie kupu. Trzecia sprawa to % tych paskow, rzeczywiscie sa one najmocniejsze I maja 14% lecz w kontakcie z zebami wydzielaja tego nadtlenku 0.1%. Jednak to wszystko to sa szczegoly, ti na co naprawde trzeba uwazac to sa paski podrobione z Chin. Juz polowa naszych odbiorców pisala ze w Chinach kupia dwa razy taniej. Nie wiem w jakiej skali jest ten preceder ale takie paski moga psuc opinie tym oryginalnym.

    Pozdrawiam I życze szerokich I pieknych usmiechow

    Krystian Cwiertniewicz
    oralcare24.com
    paczkazusa.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taniej jest na www.Paksi-Crest.pl , kupowałam i jest to produkt w 100% oryginalny, osobiście odradzam zakupów na allegro.

      Usuń
  12. Wybielaja to prawda, jednak nie wiem czy tylko u mnie ale mi sie one zeslizgiwaly z zebow. Na gornej szczece jeszcze sie jakos trzymaly ale na dolnej .... masakra. Pewnie dlatego sa tansze od innych mimo ze maja 14%.
    Kiedys uzywalam innych (nie pamietam niestety jakich) paski Cresta i nie bylo zadnych problemow i byly slabsze a wybielone zeby mialam przez pol roku. (nie pale ;)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, też miałam z tym problem i było to wkurzające. Gdy je zakładałam miałam uczucie, że mam pod nimi ślinę i że zjeżdżają mi z zębów.

      Usuń
  13. Skąd polecacie zamówić paski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej ze strony producenta, na allegro można rożnie trafić, ale też udaje się dostać fajne paski w dobrej cenie. Można też zerknąć na eBaya.

      Usuń
    2. www.Paski-Crest.pl POLECAM :)

      Usuń
    3. Nigdy więcej z tej stronki paski-crest.pl nie zamówię. Paski są bez daty ważności, bez oryginalnego opakowania

      Usuń
  14. Jeśli ktoś by chciał wypróbować inny system to polecam iWhite. Sama wypróbowałam i efekty są naprawdę świetne, a do tego długo się utrzymują. A przy okazji można zaoszczędzić czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I white nie dziala ! Ja proponuje Paski Crest Supreme , kupowałam na stronie www.Paski-Crest.pl

      Kupowałam tez na allegro ale kilka razy dostałam podróbki :(

      Usuń
    2. MIimi, przestań reklamować ten oszukańczy proceder ze strony www.paski-crest.pl. Paski zamówiłem i za niemałą kasę przyszedł jakiś badziew w kopercie bez daty ważności. Pewnie stare ze zbiorczego opakowania od Chińczyka. Nawet ich nie zamierzam użyć teraz

      Usuń
  15. Ja też używam iWhite i efekty miałam szybko widoczne już po pierwszych użyciach, a utrzymały mi się prawie 3 miesiące :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato już w pełni i chyba się zacznę rozglądać za nowym sposobem na wybielenie ząbków, dziękuje za wskazówkę.

      Usuń
    2. Nie ma porównania, iWhite a paski Crest, Crest istnieje na rynku od wielu lat, a iWhite co to właściwie jest?
      www.Paski-Crest.pl

      Usuń
    3. Nie zamawiajcie z tej strony paski-crest.pl bo przychodzi kilka pasków luzem w kopercie, bez oryginalnego opakowania i bez daty ważności

      Usuń
  16. z żoną stosujemy żel dr martin schwarz,po wybelaniu w gabinecie polecił mi go mój dentysta

    OdpowiedzUsuń
  17. Próbowałam tych pasków i spowodowały u mnie ogromną nadwrażliwość. Ostatnio wybieliłam zęby w lux dent, jestem zadowolona przede wszystkim z długotrwałego efektu

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...