piątek, 21 lutego 2014

Kocham listonosza i czwartkowe nowości

Nie mogę wytrzymać, aby nie podzielić się z wami chociaż jednym procentem mojej radości, a jest ona ogromna :). Przyszła dziś do mnie kosmetyczna paczka i nie mogę się doczekać, kiedy to wszystko na siebie nałożę i przetestuje. 

Już nie długo na blogu i kanale na YT klik klik możecie się spodziewać słów kilka o : 
  • Eveline Cosmetics, Korektor 2 w 1,
  • Eveline Cosmetics, Specjalistyczny Olejek Pielęgnacyjny Sos na 5 problemów skóry, 
  • Eveline Cosmetics, szybkoschnący lakier do paznokci MiniMAX, 
  • Tołpa botanic amarantus, nawilżający żel pod prysznic.



Moim dzisiejszym łupem jest również Stay Matte, puder transparentny z Rimmela. Czekałam na niego dość długo i wreszcie upatrzyłam go w korzystnej ofercie cenowej w Super-Pharmie. 



Nie mogę się doczekać, aby przetestować te oraz inne zakupione kilka dni temu kosmetyki...uff...ile tego wszystkiego, a dni takie krótkie.

Życzę wam udanego weekendu, buziaki, papatki.

p.s. Ze szczególnymi uściskami i podziękowaniami dla Kasi z Agory :*.


9 komentarzy:

  1. Mam ten puder z Rimmela, udanego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się sprawuje? Gdyby nie cena, to pewnie bym się nie skusiła, bo większość Rimmelowych kosmetyków po prostu mi nie podchodzi, ale daje mu szanse :).

      Usuń
  2. Mam ten puder z Rimmela, za niedługo zacznę go używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też transparentny czy w kolorze ? Miałam zagrychę, który wybrać.

      Usuń
  3. Tołpaaa <3 lubię bardzo !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zawsze kusiło, ale szkoda mi było pieniędzy. Obawiam się, że tak mi się spodoba, że będę chciała jeszcze jedno opakowanie :D.
      p.s. W super-pharmie jest płyn micelarny za 19.90 zł z Tołpy ;).

      Usuń
  4. Mam krem do rąk z Tołpy o tym samym zapachu i pachnie obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel też ładnie pachnie, ale niestety zapach nie utrzymuje się na skórze. Wiem, że to tylko żel, ale wciąż szukam ideału, który po kąpieli będzie pachniał przynajmniej z pół godziny .

      Usuń
    2. No u mnie takim numerem jeden, ktory utrzymuje sie naprawde sporo są żele z dove :)

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...