wtorek, 14 stycznia 2014

Ulubieńcy 2013 ~ czyli kosmetyki, które warto kupić


Kochani, 

Nareszcie udało mi się zgrać film, który od wielu dni spędzał mi sen z powiek. 

Zapraszam was na 

~~~ ULUBIEŃCÓW ROKU 2013 ~~~ 

 czyli zestawienie 13 świetnych i niezawodnych kosmetyków oraz produktów które sprawdzają się w każdej sytuacji. 



Film znajdziecie również Tutaj

Produktów jest nie wiele - 13 - jak na 2013 rok przystało ;), ponieważ wybrałam tylko te, które z całą odpowiedzialnością mogę polecić i z których byłam najbardziej zadowolona, gdyż sprawdziły się w każdej sytuacji. 

tam ta ra tam...
Moimi ulubieńcami 2013 roku są:

1. Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu Bourjois,
2.Pomadka Color Trend Avon, odcień Rose Berry,
3. Pomadka Astor,
4. Podkład mocno kryjący Toleriane Teint, La Roche-Posay, odcień 11, recenzja: 



5. Golden Rose stick foundation - podkład w sztyfcie, odcień 02,
6. Maybelline, Colossal Volum Express mascara - odcień czarny, recenzja: 



7. Szczoteczka do rozczesywania rzęs i wyczesywania brwi - Golden Rose,
8. Tangle Teezer - szczotka do włosów,
9. La Roche-Posay, Effaclar K - odnawiający krem do skóry tłustej z problemami (trądzik, zaskórniki)
10. Puder rozświetlający w postaci perełek - Sensique,
11. Siarkowe mydło antybakteryjne, Barwa,
12. Rękawica peelingująca
13. Lawendowy olejek do kąpieli, Farmona, 



A może któreś z tych produktów podbiły również wasze serca w minionym roku ? Dajcie mi znać w komentarzach. Buziaki.



6 komentarzy:

  1. Masz dużą wadę wymowy i zbyt często mówisz "yyyy", cieżko mi zrócić uwagę na treści filmów kiedy forma jest tak zepsuta. Blog wygląda znacznie lepiej, może po prostu przy nim pozostań. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany użytkowniku anonimowego konta i logopedo :) moje filmy są adresowane do tych, którzy chcą je oglądać, nikogo do tego nie zmuszam. Nie twierdze również, że są idealne, ba! wręcz przeciwnie, uważam, że wiele w nich jest do poprawy i dziś, nagrałabym je lepiej. Dwa dodatkowe filmy, które dorzuciłam do posta są moimi pierwszymi filmami, którym nie brakuje wad i jeśli Ty jesteś logopedą, to pozwól, że ja pobędę chwilowo laryngologiem i przyznam iż słyszę i zauważam ich mankamenty. Cały ambaras tkwi jednak w tym, iż robiąc coś z sercem i pasją, staramy się być coraz lepsi, a oceniając pochopnie biegacza po tym, że jego pierwszy krok był chwiejny i nic mu się już nie uda, stajemy się zbyt gnuśni i zarozumiali. Dziękuje za miłe słowa odnośnie bloga, aczkolwiek na etapie nagrywania tych filmów, nie był on w takim stanie jak teraz, co świadczyć tylko może o tym, że człowiek jest istota rozwijającą się i tego samego życzę sobie odnośnie filmów i Tobie, odnośnie światopoglądu :). Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Może po prostu sam coś kreatywnego zrób zamiast komentować innych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) niektórzy tak już po prostu mają :). Poza tym wyłączając anonimowe komentarze, chyba odebrałam mu odwagę do wypowiadania się ;). Dziękuje za przychylny komentarz, to bardzo miły urodzinowy prezent :).

      Usuń
  3. Ja chyba bym nie umiała wybrać kilku ulubieńców ;)

    Pozdrawiam :* I mam nadzieję, że niedługo się znów zobaczymy :)

    P.S. Jak masz fb to zapraszamy też do grupy Podkarpackich Blogerek https://www.facebook.com/groups/614988228534957/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey :), też mam taką nadzieje, bo rozmawiało się super, no i dzięki wam znalazłam przepiękną szminkę :)
      A z moim facebookiem blogowym jest tak, że nie mogę wyszukiwać prywatnych użytkowników i forów i do nich dołączać, nie wiem dlaczego ;/,

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...