sobota, 4 stycznia 2014

Recenzja - Płyn micelarny Dermedic Hydrain 3 Hialuro

Kochani, 

Nie tak dawno pisałam o nowych płynach micelarnych 

(Soraya i Perfecta KLIK), które właśnie testuje. 

O przetestowanych płynach niebawem powstanie również film 

na moim kanale na YouTube KLIK. Ten jednak zasługuje na 

szczególną uwagę, więc postanowiłam poświecić mu oddzielną 

recenzje.

Mowa o tytułowym płynie micelarnym

Dermedic Hydrain 3 Hialuro

Płyn micelarny do skóry suchej i odwodnionej



Co mówi o nim producent ? 
  • Płyn produkowany jest przez firmę Biogened w Łodzi,
  •  
  • Przeznaczony jest do demakijażu twarzy i oczu,
  •  
  • Zmywa makijaż i zanieczyszczenia,
  •  
  • Nie podrażnia oczu, nie wysusza skóry, jest hypoalergiczny,
  •  
  • Zawiera wodę termalną,
  •  
  •  Zawiera kwas hialuronowy,
  •  
  • Nie zatyka porów,
  •  
  • Nie pozostawia filmu na skórze,
  •  
  • Zalecany jest do oczyszczania wrażliwych oczu i skóry, również dla osób, które nie tolerują tradycyjnych preparatów do demakijażu.
  •  
  • cena: 35,49 zł, obj. 400 ml
  •   
 

Moja recenzja

  • Dużym pozytywem jest dla mnie fakt, iż jest to produkt Polski!,
Cóż poza tym ? 
  • Płyn jest wydajny (ale bez porównania z Biodermą), jedno opakowanie 400 ml tego płynu wystarcza na tyle samo co 250 ml płynu micelarnego z Biodermy, około 3 miesiące przy porannym i wieczornym oczyszczaniu skóry.
  • Opakowanie wykonane z tworzywa sztucznego, jest przeźroczyste (wiemy ile płynu pozostało) i estetyczne. 
  • Dużo do życzenia pozostawia zamknięcie (tzw. zamknięcie na klik) w postaci ruchomego krążka. Płyn dozujemy poprzez naciśnięcie jednej strony krążka, które unosi jego drugą stronę, w której znajduje się niewielki otworek. 
  • Jeśli jesteście przystosowani do tradycyjnych opakowań, przez pierwsze dni, będzie to dla was uporczywe. Jeśli chodzi o komfortowe przewożenie tego płynu w podróży..., niestety może on się otworzyć i wylać w walizce.
  •  Używając chociążby Biodermy, często, aby dokładnie oczyścić oczy, nasączałam patyczek kosmetyczny płynem, poprzez przyłożenie jego końcówki do dozownika. Tutaj jest to dość karkołomne.

A jak działa ?

Przyznam szczerze, że moje pierwsze wrażenie nie było zbyt pozytywne. Dopiero po przetestowaniu wielu innych płynów micelarnych, wiem, że nie było tak źle. 

Przede wszystkim: płyn rzeczywiście nie uczula,

nie szczypie w oczy!!! i nie podrażnia!!!

nie zapychał porów, 

nie zaobserwowałam nadmiernej ilości wyprysków 
czy buntującej się skóry,

płyn ma świeży, delikatny zapach,

w miarę dobrze zmywa podkład i puder,

nie pozostawia warstwy na skórze,

A jakie są wady ?

Daje jednak delikatne uczucie ściągniętej skóry, 

Nie radzi sobie z mocniejszym makijażem oczu, rozmazuje eyelinery i tusze do rzęs,

Aby zmyć tusz lub kredkę trzeba się niestety mocno naszorować,

CENA! Niestety 35 zł za obj. 400 ml jest bardzo wygórowana ceną!

Ja ten płyn kupiłam na promocji w Super - Pharm w cenie 10 zł 

i więcej bym za niego nie zapłaciła. Tym bardziej, że za około 

15 zł możemy kupić bardzo dobry jakościowo płyn z Bourjois, 

który jest moim ulubieńcem.  

Podsumowując:

Jest to średni produkt, w wygórowanej cenie. Nadaje się dla osób

 z wrażliwą skórą i podatnych na podrażnienia oczu. Odpowiedni

 będzie również dla osób, które nie są zwolennikami mocnego 

makijażu. Jednak w tej cenie (a także dużo taniej) znajdziemy

 kilka na prawdę dobrych odpowiedników, chociażby Bioderma lub 

Bourjois.

A jakie są wasze wrażenia ? :)
 
Pozdrawiam, xoxo


 

8 komentarzy:

  1. Nie znam tego kosmetyku, ale po Twojej recenzji myślę, że raczej bym się z nim nie polubiła... :-)
    __________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Szczerze powiedziawszy, szkoda pieniędzy. Cena jest zbyt wygórowana, już lepiej zainwestować w Biodermę.

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze tego kosmetyku. Moim hitem micelarnym jest Burżuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim też :). Kupiłam go przez totalny przypadek w zestawie z żelem do mycia twarzy i chyba zostanie moim ulubieńcem na długo :).

      Usuń
  3. Dla mnie jest on po prostu dobry, jednak więcej po niego nie sięgnę. Nie zaskoczył mnie i zapach mi nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, ale za taką cenę spodziewałam się po nim znacznie więcej :).

      Usuń
  4. Dostałam ten płyn na spotkaniu bloggerek, ale na razie leży i chyba go komuś oddam. Po pierwsze dlatego ,że jest przeznaczony do cery suchej, podczas gdy ja mam mieszaną w kierunku tłustej. Po drugie krem pod oczy z tej serii mnie uczulił niestety...
    Obserwuję i pozdrawiam ;*
    Jeśli masz ochotę to zapraszam na moje malutkie rozdanie: http://anetine.blogspot.com/2014/01/pachnace-rozdanie-czyli-maa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i już lookam do Ciebie :), może wezmę udział w swoim pierwszym rozdaniu :D.

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...