wtorek, 31 grudnia 2013

ŻYCZENIA NOWOROCZNE :)

Kochani moi!!!


Wielkimi krokami nadchodzi nowy rok :)

Nareszcie udało mi się wygospodarować kilka dni wolnego 

(chociaż z nie małym trudem)i Nowy Rok spędzam w górach.

Zakopane i Poprad za nami, a przed nami wielka góralska 

przytupanka i ognicho o północy. :)


Chciałabym wam podziękować za to, że jesteście, czytacie mojego

bloga, komentujecie i wspieracie w tym co tak bardzo kocham robić

W nadchodzącym wielkimi krokami roku, życzę wam dużo zdrówka,

pomyślności, spełnienia marzeń - nawet tych najskrytszych 

i dużo uśmiechu u pozytywnej energii.


Mam nadzieję, że będziecie ze mną w nadchodzącym roku 

... i jeszcze dłużej :) 

Szampańskiej zabawy.




Pozdrawiam, 
    
Iskierka 215,

 xoxo


2 komentarze:

  1. Ciekawy sylwester... ;) ja mialam ze znajomymi sylwestra z polsatem ;p też wszystkiego dobrego życzę także w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuje, ostatnio mam nie wiele czasu na blogowanie, niestety, ale powoli nadrabiam. Nowy rok przyniósł mi już grypę i bieganie po lekarzach, ale mam nadzieję, że będzie lepiej ;). Sylwester był przecudny, a odnośnie sylwestra z polsatem, to jeśli ma się fajną ekipę, to nawet taki może być niezapomniany :) < no i jest pretekst, żeby kupić sobie jakiś fajny ciuszek ;)>. Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego naj w nowym roku :).

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...