niedziela, 1 grudnia 2013

Wyprzedaż Rossmann -40% ~~~ lakiery do paznokci


Kolejny post dotyczący wyprzedaży Rossmannowej.


Chyba większość bloggerek obłowiła się na tych wyprzedażach

w łupy, o których będziemy jeszcze długo mówić i je testować :).


Wyprzedaż -40% w Rossmannie

o której pisałam wam na blogu i facebooku przyciągnęła tłumy

 rządnych zdobyczy kobiet ;).


Już pierwszego dnia wyprzedaży ciężko było zakupić najbardziej 

popularne produkty  lepszych jakościowo marek 

(Rimmel, Maybelline, L'oreal, Max Factor). Prawie do końca promocji

na półkach znaleźć jednak można było rozmaite lakiery do paznokci


Jakże mogłam nie skorzystać z możliwości zakupu wymarzonych 

kolorów lakierów za kilka złotych... ;)

Ciężko było się oprzeć, a rozmaitość barw i kolorów 

nie ułatwiała zadania. 


Ostatecznie padło na 3 lakiery Wibo (Rossmann)

i  2 lakiery z Vipery 

(przypadkowa wyprzedaż w butiku Vipery).


Dostałam je wręcz za groszę. Lakiery z Wibo kosztowały

 około 4,30 zł/ szt. 

Zakupiłam dwa precyzyjne lakiery w kolorze srebrnym i czarnym

z cienkim pędzelkiem do ozdabiania paznokci. 

oraz złoty lakier Wibo Glamour Nails.

 Wygląda przepięknie na paznokciach.



Lakiery z Vipery kosztowały 3 zł/szt.


szaro - srebrny lakier Vipera - odcień 448


biały lakier - odcień 14


Wybrane przeze mnie kolory w odcieniach szarości, srebra i złota

przypominają mi, że święta tuż tuż :).

A dziś spadł pierwszy śnieg :)



Pozdrawiam


Też upolowałyście fajne lakiery do paznokci? 

A może postawiłyście na coś innego ?


2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuje, jestem na etapie testowania, tych z Vipery nie polecam, bo strasznie odpryskują.

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...