czwartek, 5 grudnia 2013

Rozmowa kwalifikacyjna - Ja kobieta pracująca :)

Dziś trochę życiowo..:)
Rozmowa kwalifikacyjna, to coś co wcześniej lub później czeka

każdego z nas. Przyszła i pora na mnie.



Mój dzisiejszy look: sukienka Mohito, żakiet Reserved.

Zestaw pokażę wam niebawem w całej okazałości :).


 
A jutro poradnik dotyczący rozmów kwalifikacyjnych.

O czym warto pamiętać i o czym nie wolno zapomnieć 

przed, po i w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.

Buziaki.

Trzymajcie za mnie kciuki.



A w sklepach świąteczna atmosfera pełną parą :).




5 komentarzy:

  1. Hi, I just read texts on your blog and I became interested in the topic. I like your post and I am thinking whether I could use your words in my work? Would it be doable? If yes, please contact with me. Thank you.
    jeux gratuit

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey :), welcome to my blog. Which words or posts do you want to use?

      Usuń
  2. Ładnie wyglądasz i fajny makijaż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;). W końcu to była rozmowa kwalifikacyjna, chciałam dopiąć wszystko na ostatni guzik :).

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...