poniedziałek, 9 grudnia 2013

Płyny micelarne, Soraya, Perfecta.



Ostatnio trafiły do mnie kolejne dwa płyny micelarne.

(o płynie Soraya, mówiłam w filmie Tutaj :))


Jeśli śledzicie mój profil na YouTube, wiecie zapewne, 

że od dłuższego czasu testuje płyny micelarne i za jakiś czas

na moim kanale na YouTube Tutaj pojawi się film o porównaniu

testowanych przeze mnie produktów.

 
Kolejnymi w kolejce za Biodermą Sensibio,  
ogórkowym Bourjois
i
Dermedic Hydrain Hialuro są:


1. Perfecta,Płyn micelarny do demakijażu 
oczu i twarzy. Seria oczyszczanie.

Płyn zawiera wyciąg z bawełny oraz świetlik. 

Producent zapewnia, że nadaje się on do cery wrażliwej, koi.

 

Produkt polecany jest dla osób w każdym wieku.

Jego działanie oparte jest na wyciągu z bawełny

który głęboko  nawilża skórę, D-pantenolu - czynniku 

łagodzącym, estrakcie ze świetlika - redukuje oznaki 

zmęczonej skóry i łzawienie oczu podczas używania produktu. 


Jest to produkt Polski :). Wyprodukowany przez Dax Cosmetics.


Skład: Aqua, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, PPG-26-Buteth/PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Panthenol, Propylene Glycol, Euphrasia Rostkoviana Extract, Gossypium Herbaceum, Seed Extract, Disodium EDTA, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol.

Cena: około 13 zł/ poj. 200 ml.


2. Soraya, nawilżanie & dotlenianie, kuracja dotleniająca.

  Nawilżający płyn micelarny do demakijażu twarzy i okolic (!) oczu.  


Formuła zawiera kompleks Aqua-cell, który nawilża skórę 

spragnioną wody, ekstrakt z białej lilii 

i lipostyminę działająco ochronnie.

Skład: Agua, Glycerin, PEG - 40, Glyceryl Cocoate, Sodium Coceth Sulfate, Caprylyl Capryl Glucoside, Hydrolyzed Viola Tricolor Extract, Sodium Palmitoyl Proline, Nymphaea Alba Flower Extract, Hydrolyzed Candida Saitoana Extract, Disodium Phosphate, Potassium Phosphate, Sodium Chloride, Propylene Glycol, Disodium EDTA, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate.

Cena: około 11 zł/poj. 200 ml


Do pudełeczka kosmetyków czekających na recenzje trafia 

Dermedic Hydrain3 Hialuro, 

płyn micerlarny do skóry suchej i odwodnionej.


Film pojawi się niebawem, chciałabym wypróbować każdy z tych 

płynów, aby moja recenzja była rzetelna. Ciągle myślę, że lista 

się już zamyka i obecnie testowany jest już ostatnim..., a tutaj

 nagle dochodzą ciągle nowe produkty. Ale dzięki temu przegląd 

będzie na prawdę obfity i każdy znajdzie w nim coś dla siebie.



Używaliście kiedyś, których z wymienionych płynów ?

A może macie swoje ulubione, których na pewno nie wymienicie?:)

Dajcie mi znać w komentarzach.

DO usłyszenia, buziaczki :)



8 komentarzy:

  1. Ja od jakiegoś czasu używam tego płynu micelarnego firmy Soraya i szczerze powiem jestem z niego bardzo zadowolona! Płyn super oczyszcza skore zmywa makijaż nawet oczu bez konieczności długiego tarcia. Płyn nie susza skory a nawet powiem więcej - nawilża ja. nie pozostawia tłustej warstwy, sprawia ze skora jest świetnie oczyszczona. polecam super produkt do tego wydajny i w przystepnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę ? A mnie bardzo szczypie w oczy i nie jestem z niego zadowolona. Na twarzy pojawiły mi się wypryski więc go odstawiłam i czekam, aż moja twarz wróci do normy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez zakupiłam płyn micelarny z Sorayi z tej samej serii i jestem zadowolona. Mam wrażliwą skore ale mnie nie podrażnia, nie uczula nie wywołuje zaczerwień. Myslalam ze nawilżenie będzie tylko w nazwie, ale okazało sie ze plyn faktycznie dobrze skore nawilża. Nie jest ona ściągnięta a jedynie dobrze oczyszczona i nawilżona. płyn ma delikatny zapach, moim zdaniem produkt wart polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, też chciałabym, aby był dla mnie odpowiedni, bo nie musiałabym wydawać fortuny na Biodermę, niestety zrobiłam kilka podejść i oczy bardzo mnie szczypią i zaczynają mi wyskakiwać różne niespodzianki na skórze ;/

      Usuń
  4. Znam ten płyn micelarny Sorayi bardzo dobrze. Kończę pierwsza buteleczkę i zakupię następna. Moja twarz zaakceptowała ten płyn bez żadnych zastrzeżeń. Dobrze zmywa, nie podrażnia, nie wysusza i nie zostawia na skórze lepkiej warstwy. Twarz jest po zmyciu makijażu doskonale oczyszczona i odświeżona. Zwarta i gotowa do nałożenia kremiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, to chyba tylko ja jakoś źle go toleruje, bo widzę, że ma same dobre opinie. Postanowiłam mu dać drugą szansę i w sumie nie szczypie już tak w oczy jak podczas pierwszego użycia, ale moja skóra źle na niego reaguje i wyskakują mi różne niespodzianki po jego użyciu więc chyba będę go używać tylko do oczu.

      Usuń
  5. Ta tez używam płyn micelarny firmy Soraya z serii nawilżenie & dotlenienie i jestem z niego bardzo zadowolona ! Plyn ma przyjemny zapach i bardzo wygodne poręczne opakowanie. Płyn bardzo dobrze zmywa makijaż twarzy i oczu nie podrażniając nie wywołując uczuleń, zaczerwień. Skora po uzyciu nie jest sucha ale tez nie pokryta żadną tłusta warstwa po prostu dobrze nawilżona ! polecam super produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do zapachu i tego, że skóra po użyciu nie jest ściągnięta - zgadzam się w 100 procentach. Dobrze również, że płyn ma przeźroczyste opakowanie, dzięki czemu widzimy ile produktu pozostało, podoba mi się również kształt opakowania, jest małe i poręczne, dzięki czemu bez problemu wciśniemy go nawet w mały zakamarek bagażu podróżnego czy do wypchanej po brzegi (przynajmniej w moim przypadku ;)) łazienkowej szafce.;), jednak co do działania - gdybym miała wydać na niego 10 zł, to z podobnej kategorii cenowej zdecydowanie wolę płyn z Bourjois.

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...