wtorek, 10 grudnia 2013

OOTD - Strój dnia - Pokaz Roberta Kupisza

Nie tak dawno, w moim mieście odbył się pokaz Roberta Kupisza, 

znakomitego Polskiego projektanta, a także (mało kto o tym wie)

instruktora tańca towarzyskiego i fryzjera :).


Mimo, że podciągałam nosem, nie mogło mnie tam zabraknąć.

Zapraszam do filmu pokazującego mój strój jaki (bardzo 

szybko i spontanicznie) założyłam na tą okazję. 


Kolorystyką stroju i stylem przez przypadek wpasowałam się

 w klimat kolekcji. Ma się jednak ten instynkt :).

Na pokazie zobaczyliśmy mix kolekcji Zima 2013

z elementami nowej kolekcji Lato 2014. Charakterystyczny dla 

Roberta luźny styl, był widoczny również na tym pokazie. 

Robert w swoich kolekcjach stawia przede wszystkim na wygodę,

a jego ubrania ujmują prostotą i smakiem. Zresztą zobaczcie sami 

:)Klik Klik


Udało mi się również zrobić zdjęcie z projektantem :)...ba! 

Nie tylko jedno ;)




 
śmiałam się trochę,że wyglądaliśmy jak tatuś i córka ;)






 Pokaz wyreżyserowała Katarzyna Sokołowska 


Robert ujął mnie swoją prostotą i luzem jaki w sobie ma.

Jest na prawdę zwykłym człowiekiem, który nie zadziera nosa mimo 

olbrzymiego sukcesu jaki osiągnął.
                   
 Lubicie jego projekty ?


xoxo

4 komentarze:

  1. uwielbiam styl Kupisza :) zapraszam do mnie http://beauty-by-cleeoo.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :). Dziękuje za zostawienie komentarza, z miłą chęcią odwiedzę również Twój blog :).
      A Kupisz urzekł mnie swoją prostotą i tym, że nie zachłysnął się tą całą szybką sławą. Fajny facet i projektuje świetne ciuchy na luzie.
      Zapraszam do mnie częściej. :)

      Usuń
  2. Nawet macie podobne buty na zdjęciu ;) Fajnie, że miałaś okazję być na jego pokazie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) jakoś tak nieświadomie wybrałam ten strój i bardzo spontanicznie:). Pokaz był na prawdę super i dopracowany w najmniejszym szczególe, a sam Robert podchodził do wszystkiego na luzie i z uśmiechem, miło wspominam ten dzień :).

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...