czwartek, 28 listopada 2013

Wyprzedaż Rossmann -40%~~~ cz.1 zakupów

Podejście do Rossmannowych wyprzedaży numer 3 :)


Nie mogłam się powstrzymać przed wypróbowaniem pomadek Eveline 

i bardzo chciałam kupić je w niższej cenie

 na Rossmannowej promocji...

Jednak w Rossmannach w moim mieście, które najczęściej odwiedzam

 nie ma szafy Eveline, więc przebyłam daleką drogę, 

aby upolować tą pomadkę, ale było warto!


Pomadka ma piękny zgaszony kolor, bardzo długo trzyma się

 na ustach. Jej cena promocyjna to 8,90 zł.



Przed wyjazdem na zakupy uświadomiłam sobie, że mój dawno nie 

używany eyeliner z Inglota, po prostu sobie zasechł...


Jako kolejny punkt na liście "do kupienia w Rossmannie" dopisałam

 więc eyeliner. Ostatnio zaopatrzyłam się w piękne pędzle 

Hakuro (Klik) więc aby zrobić z nich użytek zamarzył mi się 

eyeliner w żelu :)


Marzenia marzeniami..., a Rossmann wyglądał jak po przejściu

 tornado. Ciężko było cokolwiek znaleźć, a pełnowymiarowe 

produkty wymieszane były z testerami. Istny Chaos !


Już miałam się poddać, gdy natrafiłam na rozgarniętą ekspedientkę

 i dzięki jej uprzejmości kilka minut przed zakończeniem promocji

 w moje ręce wpadł eyeliner w żelu firmy Maybelline 

(których nie można już było znaleźć na półkach).

 Zestaw zawiera słoiczek z eyelinerem oraz precyzyjny pędzelek 

do malowania kresek.

Standardowa cena w Rossmannie to 33 zł.

Dzięki promocji -40% kupiłam go za 20 zł :)

Jest to chyba rzecz z której najbardziej się cieszę.

A wam udało się upolować coś fajnego co zawsze chciałyście mieć ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...