środa, 6 listopada 2013

Pędzle Hakuro - nowości w mojej kolekcji


Nic tak nie poprawia humoru jak listonosz z oczekiwaną przesyłką.

 To nic, że otworzyłam mu drzwi w piżamach (w żabki) ;),
 
 ważne, że moje pędzelki są już u mnie 

i mogę je przetestować.

Uzupełnieniem mojej skromnej kolekcji 

(inne pędzle Hakuro, które posiadam pokazałam w filmiku tutaj 

oraz w poście tutaj)

dwa pędzle do oczu:


Hakuro H85 - skośny pędzel przeznaczony 

do modelowania brwi lub rysowania  

kresek za pomocą eyelinera.

Wykonany jest z włosia syntetycznego, jest bardzo miękki.

Trzonek wykonany jest z naturalnego drewna, niklowana skuwka
 

Wymiary: całkowita długość pędzla - 16,2 cm
       długość włosia - 0,5 cm - 0,7 cm

Cena: 10,90 zł + wysyłka


Pędzel zapakowany jest w etui z folii, co ułatwia

zabezpieczenie go w podróży. Na co dzień, wkładanie i wyciąganie

go z ciasnego etui jest dość uciążliwe.


 Hakuro H79 - większy pędzel do aplikacji 

i rozcierania cieni

Pędzel jest bardzo uniwersalny, możemy nim nakładać cienie

na całą ruchomą powiekę, a także je rozcierać.

Pędzel wykonany jest z włosia kozy (włosie naturalne),
 

Wymiary: całkowita długość pędzla - 18 cm
       długość włosia - 1,5 cm

Cena: 16,40 zł + wysyłka 


Pędzę je przetestować i dam znać :).

Macie już te pędzle Hakuro w swojej kolekcji ?



 

2 komentarze:

  1. Też się nad nim zastanawiałam, ale jednak padło na H 77, też taki większy do rozcierania cieni. Zadowolona jesteś z niego?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...