poniedziałek, 18 listopada 2013

Kto nie lubi prezentów ? Avon Little Black Dress


Kto nie lubi dostawać prezentów ?

Chyba każdy je kocha :):):).. 

Ja wręcz ubóstwiam i to się chyba nigdy nie zmieni ;)


Drobny prezent od taty, a tyle radości.

Każdy z nas lubi gdy się o nim pamięta, ale jednak najbardziej cieszą prezenty bez okazji

po prostu, tak od serca. Moim skromnym uszczęsliwiaczem był dziś 

zestaw AVON 

woda toaletowa Little Black Dress - 30 ml,

antyperspirant w kulce Little Black Dress


Zapach ten podkradłam kiedyś mojej mamie i podkradałam tak długo, aż buteleczka 

zawędrowała wreszcie na moją toaletkę i tam już została. Była to większa wersja

Little Black Dress - 50 ml. Nie jest to mój ukochany zapach - ciągle go szukam -

ale sprawia, że czuję się jak dama.

To piękny, wieczorowy, wytworny zapach.

 
Niestety perfumy z Avonu nie utrzymują się długo na ciele, ale ich cena również nie jest wysoka 

przez co możemy eksperymentować i przebierać w zapach co jakiś czas kupując nowy.


A wy macie swój ulubiony zapach ?  Czy też ciągle go poszukujecie ? ;)

Pozdrawiam cieplutko.

2 komentarze:

  1. Prezenty każdy lubi jeśli jest do pasowany do gustu osoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale ja tam lubię być obdarowywana, nawet jak czasem jest coś nie trafionego, to chociaż miło, że ktoś pamiętał :).

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...