niedziela, 6 października 2013

Wyprzedaż biżuterii House


W poszukiwaniu zimowego płaszcza swoje kroki skierowałam również w stronę Housa. I chociaż płaszcza nie znalazłam to jednak w ręce wpadło mi 
małe Housowe cacko.

Mimo iż o letnich wyprzedażach nikt już nie pamięta, to w Housie znajdziemy wyprzedaż wybranych egzemplarzy biżuterii. Wśród wielu kolorowych pierścionków z agrafkami lub kwiatami wypatrzyłam swój łup: obracany pierścionek w kolorze złotym. 

Super wygląda na dłoni. Jest idealny na zimowe dni, gdyż bez trudu ubiorę na niego rękawiczki. I co najważniejsze...kosztował zaledwie 6,99 zł. 

Ja nazwałam go pierścionkiem na kobiece nastroje ;) ponieważ w zależności od tego w jakim humorze jesteśmy, możemy obrócić oczko pierścionka na odpowiednią stronę. 

Dla mnie bomba :) 

 
Zauważyłam również kilka innych, wartych uwagi pierścionków więc jeśli będziecie w pobliżu Housa, zerknijcie również na dział 
z biżuterią. 

Piękna rzecz kupiona za małe pieniądze cieszy 2 razy bardziej :).

Wam też udało się coś wypatrzeć na końcówkach wyprzedaży ?


Dobrej nocy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...