wtorek, 1 października 2013

Wymień stary podkład na NOWY ! ---- Promocja SEPHORA --- Podkład Clinique - Even Better


Raz na jakiś czas w drogeriach Sephora można wymienić zużyte opakowanie produktu kosmetycznego (najczęściej tuszu do rzęs lub podkładu) na próbkę promowanego podkładu. 

Obecnie akcja obejmuje podkłady marki Clinique, podkład Even Better.


 Jak odebrać darmową próbkę tego produktu?

To proste!

Wystarczy udać się do drogerii Sephora z opakowaniem po pustym podkładzie i poprosić o próbkę promowanego podkładu. 

Dodatkowo do próbki dostajemy ulotkę, w której znajduje się kupon rabatowy - 30 zł na zakup podkładu, którego próbkę dostaliśmy do przetestowania.


Do przetestowania dostajemy dość dużą ilość produktu, która spokojnie wystarczy nam na wykonanie kilku makijaży. Jest to tubka o pojemności 7 ml.



Podkład Clnique Even Better przystosowany jest do skóry z przebarwieniami. Producent obiecuje nam, że nasza skóra będzie  wygładzona, gdyż podkład zakrywa wszelkie przebarwienia i plamy na skórze. Dodatkowo ma również zapobiegać powstawaniu kolejnych !

Podkład ten nadaje się do skóry mieszanej, zawiera SPF 15, znajdziemy go w 12 odcieniach.



Dla mnie bomba !

Sądziłam, że dostałam na prawdę dobry produkt z wyższej drogeryjnej półki. Niestety po pierwszym użyciu cały entuzjazm zgasł. 

Krycie:

Niestety podkład ten nie kryje zbyt dobrze. Nie jasnym jest również dla mnie sformułowany przez producenta opis: "Sprawia, że ciemne plamy i przebarwienia znikają", 
a później: " Krycie średnie". 

Sądzę, że jeżeli podkład reklamowany jest jako zakrywający plamy i przebarwienia powinien mieć dobre krycie, ten produkt niestety zakrywa nie wiele.

Jest podkładem o dobrej, kremowej, łatwo rozprowadzającej się konsystencji. Jest dość lejący, ale dzięki temu też łatwiej jest go nanieść na twarz.

Bardzo chciałam go przetestować i napisać wam jak sprawuje się po całym dniu, ale niestety, chociaż Pani w Sephorze dała mi najjaśniejszy odcień tego podkładu...dla mnie był po prostu za ciemny. Miałam dziwne uczucie, że nałożyłam na twarz mieszankę kremu w ilości przynajmniej 2/3 i ciemnego podkładu typu Dermablend, który po rozcieńczeniu nie ma już zdolności kryjących. Podkład tak na prawdę nie pokrył żadnych przebarwień, przyciemnił tylko kolor skóry dzięki czemu przebarwienia nie były aż tak widoczne.


Podkreśla suche skórki:

Dodam również, że odznacza się na suchych miejscach. Pomiędzy brwiami moja skóra jest wysuszona, ponieważ depilowałam je woskiem, niestety podkład podkreślił te miejsca jeszcze bardziej.


Jeśli chodzi o moje zdanie to podkład, którego cena wynosi 140 zł za standardowe opakowanie 30 ml powinien sprawować się lepiej. Jest to delikatny, bardzo subtelnie kryjący podkład na lato. Bardziej nawilża niż kryje. Ale czy aby uzyskać efekt nawilżenia skóry powinnyśmy inwestować 140 zł w podkład?

Sądzę, że nie. 

Podkład ten jest pułapką dla osób, które uwierzą w jego opis i będą nastawione na dobre krycie. Niestety u mnie się nie sprawdził. Ale każda z was może go wypróbować na własnej skórze, wystarczy tylko puste opakowanie po podkładzie. 

Czekam na wasze opinie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...