czwartek, 3 października 2013

Nowości w mojej kosmetyczce: Kredki do oczu - Wibo, Lovely


W mojej kosmetyczce, która coraz szybciej się powiększa (wprost proporcjonalnie do ubywania pieniędzy w portfelu) pojawiły się ostatnio dwie kredki do oczu.

Jeśli śledzicie mnie na You Tube  KLIK to w filmie o niezbędnych rzeczach, które warto zabrać ze sobą na imprezę, przyjęcie, studniówkę czy wesele KLIK wspomniałam o moich ulubionych kredkach do oczu z firmy Eveline Cosmetics.

Zazwyczaj kupowałam kredki w kolorze czarnych, a jeśli chciałam wykonać makijaż w bardziej kolorowej tonacji to posługiwałam się cieniami do oczu. Dziś jednak postanowiłam, że skuszę się również na brązową kredkę do oczu. Powoli małymi kroczkami wprowadzę również odważniejsze kolory :).


 Brązową kredkę chciałabym używać do podkreślania brwi lub czasem do wykonania standardowej kreski na górnej powiecie. Jest ona dość miękka i ma odcień ciemniejszego, prawie czarnego brązu. 


Kredka z Eveline Cosmetics - odcień ciemny brąz - cena w Rossmannie 5,99 zł.

Kredka z Lovely - odcień czarny -cena około 4 zł.


 Obydwie kreski zawierają również temperówki.

Używaliście kredem z Eveline lub Lovely ?

 A może macie jakieś inne ulubione kredki do oczu ? Koniecznie mi napiszcie pod postem. 

Pozdrawiam : ).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...