poniedziałek, 16 września 2013

Zakupy zakupy...Paleta Sleek Make up - Au Naturel oraz pędzle Hakuro. A co!

Koniec lata za pasem i coraz częściej dopada nas jesienna chandra.. Musimy wtedy skorzystać z najlepszego przyjaciela kobiet...zakupów ;). Do mnie dotarły właśnie przybory do makijażu:
Paleta Sleek Make up - Au Naturel 
zawiera 12 cieni w stonowanych, spokojnych, naturalnych odcieniach


 Cienie są według mnie średnio napigmentowane (ciemniejsze odcienie bardziej. Przy zakupie tej palety planowałam używać najjaśniejszego cienia jako rozświetlenie wewnętrznych kącików oczu, niestety średnio się do tego nadaje, ale reszta cieni jest śliczna. 

Wewnątrz paletki znajduje się również lusterko oraz przeźroczysta karteczka     z opisem kolorów.


 Opakowanie jest wykonane z matowego tworzywa, więc wszelkie odciski palców będą niestety na niem widoczne. 


 Cienie zakupiłam na allegro w cenie 38 zł + wysyłka 6 zł


Jako uzupełnienie kompletu do makijażu oczu, postanowiłam zamówić również kilka podstawowych pędzli do makijażu oczu z firmy Hakuro.

Hakuro H 70 - pędzel do nakładania cieni na całą powiekę. Pędzel wykonany z włosia naturalnego. Służy do nakładania prasowanych lub sypkich cieni na całą powiekę. Zaokrąglony kształt pędzla umożliwia rówież nałożenie cienia rozświetlającego pod linią brwi. 


 Trzonek pędzla wykonany jest z naturalnego drewna. Całkowita długość pędzla: 17,5 cm. Długość włosia: 1 cm. Cena: 14,90 zł.


Hakuro H76 - pędzel do precyzyjnego nakładania cieni ( jego włosie jest białe, po prostu nie mogłam się powstrzymać i przed zrobienie zdjęć, użyłam już tego pędzelka ;))
Służy do bardzo precyzyjnej aplikacji cieni do oczu, w zewnętrznym (tzw. zewnętrzne 'V') lub wewnętrznym kąciku oka, cienia wzdłuż dolnej lini rzęs.Całkowita długość pędzla: 17 cm. Cena: 16,40 zł.

Hakuro H 77 - pędzel do rozcierani cieni. Wykonany jest z włosia naturalnego.Służy do zacierania granic pomiędzy kolorami.

 Może być stosowany do nakładania pudru w trudno dostępnych miejscach twarzy lub do rozprowadzenia płynnego korektora pod oczami.Całkowita długość pędzla: 18 cm. Długość włosia: 1,8 cm. Cena: 16,40 zł.


W planach mam również zakup pędzelka 
Hakuro H85 do kresek lub brwi


Hakuro H24 do bronzera lub rozświetlacza

i
Hakuro H79 do rozcierania i nakładania cieni na powiekę   
..ale narazie testuje zakupione przeze mnie modele.
Bardzo lubię pędzle Hakuro, są miękkie, nie wypada z nich włosie i świetnie się nimi pracuje.

 A Wy macie w swojej kolekcji pędzli pędzle Hakuro? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...