wtorek, 17 września 2013

Wyprzedaż - EMPIK

Kto powiedział, że wakacje minęły, a również z ich końcem ze sklepów zniknęły wyprzedaże ten jest w wielkim błędzie ! Ostatnie dni szalonych wyprzedaży znajdziecie w salonach EMPIK. A tam nie tylko ksiązki 3 w cenie 2, ale przede wszystkim mnóstwo modnych gadżetów - 70 % taniej !. Czyli to co na początku wyprzedaży mogliśmy dostać za 30 zł, teraz kupimy za 8 zł !!!. Chyba ktoś musi mi zamknąć portfel na kłódkę. 
 Zobaczcie co udało mi sie upolować ;) 

Świetna etykietka na bagaż dla lubiących podróże


stylowe etui na okulary


W Empiku znajdziecie również wiele rzeczy i stylowych akcesoriów do ozdoby pokoju

 Kto nie chciałby mieć Fabryki lodów w domu ???

Ja chcę ! 

I to od zaraz! 

Foremki do robienia lodów..dostaniecie już za 8 zł !!! 
( pierwotna cena to 27 zł).


Na wyprzedaży dostaniemy również modne zeszyty, które wcześniej straszyły ceną (20 zł przed wyprzedażą). 


 Dla miłośników kuchni również znajdzie się coś ciekawego. Mi wpadły w oko foremki w kształcie serduszek. Cena niestety standardowa, chyba poczekam do wyprzedaży...jeśli jeszcze jakieś zostaną.


 Ulubione kubki dl tych, którzy wiecznie się spieszą..czyli dla mnie. Jeśli pamiętacie post o kubkach to wiecie, że jestem ich wielką fanką.


To tylko niewielki fragment ciekawych rzeczy, które możecie dostać na ostatnich letnich wyprzedażach. 

Jeśli któraś z nich wpadła wam w oku, polecam jak najszybciej udać się do empiku, ponieważ towar znika z półek jak świeże bułeczki. Ostateczna cena wyprzedażowa to i 70 %. Ja nie mogłam się oprzeć ;).

6 komentarzy:

  1. Nieźle empik zaszalał z tymi promocjami :) Dzisiaj się obkupiłam w sporo gadżetów, miałam też szczęście, bo akurat do najbliższej niedzieli jest rabat na wszystkie książki - wzięłam trzy, a jedną dostałam gratis :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 w cenie 3? U mnie w Empiku jest promocja na 3 w cenie 2 i bardzo dużo gadżetów, ale te co fajniejsze już niestety poznikały z półek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam na myśli, że wybrałam trzy pozycje, z których jedna była za darmo, więc dokładnie to ta promocja 2+1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak :). Ja nie przyglądałam się za bardzo książkom. Na razie czytam 50 twarzy Greya więc mój apetyt na książki jest zaspokojony. Wybrałabym się po jakieś poradniki lub książki kuchenne a z tego co przebiegłam wzrokiem to głównie na promocji były powieści.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego co wiem to promocja dotyczyła wszystkich książek ;) A jakbyś jeszcze miała ochotę kupić taniej książki kuchenne czy poradniki, to w empiku wystarczy pokazać paragon za 5 gorących kubków i dostaje się -20% zniżki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, rzeczywiście. Dziękuje za informacje, super promocja. Nie jem gorących kubków ( od skończeni studiów staram się racjonalniej odżywiać ;) ) ale może wrzucę je w szufladę w domu i komuś się przydadzą. To chyba jednak udam się jeszcze raz na duże zakupy bo zbliża się dla mnie sezon urodzinowo świąteczny i muszę upolować kilka prezentów ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...