środa, 11 września 2013

Remont pokoju - inspiracje

Witajcie,

Na horyzoncie pojawiła się wizja wyremontowania mojego pokoju...cały dzień przeszukuję internet i nie mogę się dokopać do aranżacji, która mi się spodoba i zainspiruje. Znalazłam zaledwie kilka fajnych:

 Manekin wpadł mi w oko, wypatrzyłam podobne na allegro :)



 Pomysł z ramkami - bardzo fajny, w moim pokoju też mam ścianę obwieszoną ramkami
 przeurocze beże i biele...tylko kto potrafi utrzymać taki porządek ;)
 Bardzo podoba mi się kształt poniższych krzeseł :)

szafa wnękowa z pięknymi mlecznymi drzwiami <3
Cudowne imienne dodatki


 No i wymarzone toaletki, świątynie piękna ;)





 Moja ulubiona
A wam, która aranżacja najbardziej się podoba?

3 komentarze:

  1. jak mi się marzy taka toaletka w pokoju.. niestety mam za mały pokój aby pomieścić biurko oraz toaletkę.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się marzy więc głowię się jak wcisnąć biurko i toaletkę w jednym rogu pokoju. Sprawę ułatwia mi fakt iż biurko służy mi tylko do magazynowania zeszytów i innych papierowych spraw więc mogę się go pozbyć jeśli tylko znajdę na te papierowe rzeczy inne miejsce. Niestety szafa, którą sobie wymarzyłam i która ułatwiłaby mi cały remont gdyż zmieściłaby wszelkie szpargały kosztuje około 8 tys. zł ;/.
      A odnośnie toaletki to moja mama taką ma i ciągle panuje na niej bałagan więc boje się, że u mnie będzie ten sam problem z upchaniem wszystkiego w tych małych szufladkach. Fajnym pomysłem jest też zakup dużego lustra i zamontowanie pod nim sporem półki z szufladkami, do tego modne krzesełko i można uzyskać super efekt. A jeśli nie masz na takie rozwiązania miejsca to może nadstawka z lustrem na biurko ?

      Usuń
  2. Ten pokój z niebieskimi ścianami jest moim zdecydowanym faworytem! Chyba znalazłem sobie inspirację na remont, który chcę w najbliższym czasie zrobić :) Dzięki wielkie za ten wpis, z pewnością zrobię z niego dobry użytek. Pozdrawiam serdecznie!

    styropian fasadowy

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...