piątek, 20 września 2013

Odbierz w swojej Aptece darmowe próbki produktów La Roche-Posay

Jeśli jeszcze nie słyszeliście, to w Aptekach czekają na nas - miłośników La Roche-Posay darmowe mini produkty z serii Effaclar do przetestowania.

Nie musicie kupować żadnego produktu, wystarczy zapytać o mini produkty LRP do przetestowania

Ja odebrałam już swoje próbki (ze względu na hojność pani z apteki i zapewne moje dość spore zakupy dostałam dwa zestawy): Effaclar Mat oraz Effaclar K

 
W każdym zestawie znajdziecie krem (poj. 5 ml) i żel do mycia twarzy Effaclar (poj. 15 ml)

super zestaw do przetestowania lub do zabrania ze sobą w podróż


Żel do mycia twarzy Effaclar (poj. 200 ml - duża tuba) zakupić teraz można w cenie 25,90 zł !!!

Zakupiłam już niestety żel do mycia twarzy z Lirene ( pokaże go w następnym poście) więc rozważam czy nie skusić się również na Effaclara, bo cena jest bardzo dobra


 Jeśli w Aptece nie będą dostępne mini produkty LRP, zapytajcie o zwyczajne próbki w kartonikach, każda większa Apteka posiadająca produkty LRP powinna posiadać również próbki produktów.

 Produkty LRP nie są najtańsze, a możliwość ich przetestowania sprawia, że jesteśmy w stanie dobrać produkt do potrzeb naszej skóry. Pamiętajcie jednak aby nie sugerować się efektami po jednorazowym użyciu, aby sprawdzić czy dany krem nie działa na naszą skórę szkodliwie powinnyśmy używać go minimum tydzień. Próbki LRP w małych próbkach spokojnie wystarczą na taki okres używania. 

Osobiście po przetestowaniu Effaclara K zmieniłam swój ulubiony krem (którym był Effaclar H - KLIK) i po bacznej obserwacji mojej skóry przez kolejne kilka dni, zapewne go zakupie, gdyż efekty są bardzo dobre i niespodziewane. Dużo lepsze niż w przypadku Effaclara H, który jest produktem zalecanym do skóry po kuracji wysuszającej stosowanej najczęściej w przypadku trądziku. 

Effaclar K bardziej wpasował się w potrzeby mojej skóry.


Dodatkowo LRP przygotował odjazdową promocję: do zakupu każdego kremu z gamy Effaclar gratis dostaniemy żel do mycia twarzy Effaclar (poj.125 ml).

Wy też używacie produktów LRP z gamy EFFACLAR? 

Który jest waszym ulubionym?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...