sobota, 28 września 2013

Nowości w mojej kosmetyczce: Lirene żel do mycia twarzy oraz Queen Helene maseczka miętowa

Witajcie, 
. Dziś post o produktach, które zawsze chciałam wypróbować: 
ll
Żel do mycia twarzy - Lirene - peelingująco wygładzający
ll
oraz
ll
Maseczka miętowa Queen Helene.

Są to produkty do skóry z problemami zatkanych porów, trądzikiem, produkującej duże ilości sebum, ale nie tylko. 

Jeśli nie macie powyższych problemów (szczęśliwcy!) to te produkty będą odpowiednie również dla waszej skóry, gdyż działają one oczyszczająco i  wygładzająco poprawiając koloryt skóry.



 Żel Lirene znalazłam na promocji w Rossmanie w cenie 11, 49 zł.

Ma ciężki perfumowany zapach, ale lekko peelingujące drobinki są tym czego potrzeba na codzień mojej zapychającej się niesfornej skórze, jako doraźny środek przed właściwym peelingiem.

Zobaczymy jak się sprawdzi w akcji...narazie kończę ogórkowy żel do mycia twrzy z Bourjois.


Maseczkę zamówiłam z allegro ( 13zł razem z wysyłką).


O tych produktach słyszałam wiele dobrego, mam nadzieję, że będą się świetnie sprawdzać.

Niedługo recenzja ;) Pozdrawiam.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...