piątek, 27 września 2013

Jesienny manicure

Niestety jesień zawitała do nas na dobre.
Dni są coraz zimniejsze, coraz ciemniejsze, coraz bardziej posępne.
Na taką pogodę najlepszy jest ciepły koc i kubek dobrej herbaty :)
lub
 ciepłe lody - smak z dzieciństwa - prezent od taty aby podnieść mnie na duchu po skręceniu kostki ;(.


 Wracając do tematu postu, dziś manicure w jesiennych kolorach:


 Do jego wykonania użyłam trzech lakierów:


  1. Podstawowy kolor (ciemny brąz) - lakier z Wibo Extreme Nails, odcień 12,     
  2. Palec serdeczny pomalowałam lakierem z firmy Delia, Coral Prosilk, odcień 172, 


3. Aby wzmocnić efekt i przedłużyć trwałość lakierów na ich powierzchnię nałożyłam również odżywkę 3 w 1 z Eveline Cosmetics. Po jego zastosowaniu paznokcie krócej schną, a ich powierzchnia jest bardziej utwardzona i nabłyszczona.


Zakupiłam go nie dawno i jestem na etapie jego testowania, zobaczymy jak się sprawdzi. Zakupiłam go w supermarkecie Tesco za 7,50 zł ale jego standardowa cena to około 11 zł.

Używałyście tego utwardzacza?


 Jeśli chodzi o lakier z Wibo to nie trzyma się zbyt dobrze na paznokciach, dopiero po nałożeniu trzech warstw daje mocne krycie bez prześwitów. Zdecydowanie lepiej na moich paznokciach sprawdza się lakier z Delii. Wcześniejszy manicure, który wykonałam tylko lakierem z Delii beż żadnego zabezpieczenia jego powierzchni utwardzaczem wytrzymał około 4 dni. Jestem ciekawa czy zastosowanie utwardzacza z Eveline przedłuży trwałość lakierów.

A wy ? Stosujecie jakieś utwardzacze do paznokci ?


2 komentarze:

  1. Świetny blog ;* Bardzo mi się podoba :D
    http://agrestaco6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje pięknie ;) Twój blog jest również uroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...