wtorek, 10 września 2013

Biała Perła efekty wybielania zębów w domu

Witajcie,
Dziś wreszcie przedstawiam efekty wybielania domowym systemem wybielającym Biała Perła. Jest to system nakładkowy (zasady stosowania przedstawiłam już na swoim blogu i na kanale YouTube). Dziś troszkę o efektach. Wybielanie prowadziłam przez około 2,5 tygodnia (nałożyłam nakładki 28 razy). Nie wybielałam zębów codziennie ze względu na podrażnienia dziąseł, przez kilka dni wybieliłam je tylko raz, aby dać dziąsłom odpocząć. Pierwsze efekty zauważyłam po około 2 dniach, gdy wybieliła się szczelina pomiędzy prawą górną jednynką i dwójką, po około 10 dniach stosowania nieznacznie wybieliły się również kły i doły zębów. Po całej kuracji zęby wybieliły się tak na prawdę nieznacznie, nie uzyskałam wybielenia tak całkowicie białego. Zęby przybrały po prostu odcień bardziej biały niż beżowy. Mimo iż producent twierdzi, że skład zestawu starczy nam na 14 dni (28 aplikacji) to w moim przypadku mogłabym wybielać zęby kilka dni więcej, ponieważ w opakowaniach pozostała jeszcze spora ilość produktu. Ja jednak zdecydowałam się na zakończenie kuracji wybielającej po pierwsze dlatego ponieważ nie zauważyłam znacznego wybielenia, a moje dziąsła były podrażnione, po drugie na moich zębach (górna lewa jedynka, dolna prawa piątka i szóstka, dolna lewa siódemka) pojawiły się przebarwienia w kolorze brązowym, oraz spuchła mi dolna warga (sądzę, że uczulenie na żel aktywujący gdyż przez przypadek dotknęłam pędzelkiem wargi). W moim przypadku Biała Perła tak na prawdę nie pomogła,  jej stosowanie wymaga dyspozycyjności dwa razy dziennie, więc stosowanie pasków (mimo iż powodują dość dużą bolesność i nadwrażliwość zębów) jest po prostu szybsze, łatwiejsze i bardziej efektywne. Poniżej przedstawiam zdjęcie jakie udało mi się zrobić przed i po wybielaniu. Zdjęcia nie oddają tak na prawdę efektu wybielania, moje zęby są jaśniejsze niż na dolnym zdjęciu:
 
Wady i zalety kuracji, a także efekty mojego wybielania przedstawiłam również na moim kanale YouTubowym, zapraszam do oglądnięcia i podzielenia się swoimi doświadczeniami :) Jeśli macie jakieś pytania, z miła chęcią na nie odpowiem. Pozdrawiam. 
 

P.S. Za jakiś czas chcę wybielić zęby paskami wybielającymi, mam nadzieje, że efekty będą lepsze.

4 komentarze:

  1. Ja nabawiłam się nadwrażliwości po paskach... Trzeba bardzo uważać, borykam się z tym problemem do tej pory...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak zbieram się i zebrać nie mogę do tych pasków, chyba przeczekam okres świąt, żeby móc się najeść ;) i w styczniu zacznę zabawę z wybielaniem, kuszą mnie te paski, aczkolwiek boje się tego bólu, który dotyka niestety dużą większość osób używających pasków ;(. A Ty używałaś pasków z cresta?

      Usuń
  2. Ps. Wyłącz sobie weryfikację obrazkową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wyłączone ;), to było takie małe zabezpieczenie przeciwko spamowi :).

      Usuń

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...