środa, 28 sierpnia 2013

Wyprzedaże - Super Pharmowy shopping

W ostatnich postach wspominałam o wyprzedażach w Super - Pharm. Postanowiłam się tam udać na naprawdę małe zakupy przed wieczornym spotkaniem ze znajomymi. Jednak tłumy, które przewijały się w każdej minucie przez sklep były szokujące. Jako, że się śpieszyłam, postanowiłam kupić tylko kilka rzeczy po które tam przyszłam czyli: 
  • Lactacyd Femina - emulsja do higieny intymnej,
  • Krem nawilżający AA Help do cery atopowej,
  • Płyn Micelarny Dermedic - Hydreain 3,
  • Lakier do Paznokci Delia Coral,


Niedługo na blogu pojawią się również opinię tych produktów:)

Wyprzedaże to dobra rzecz, bo możemy kupić ulubione produkty w niskich cenach, pamiętajmy jednk o tym, że często do koszyka pakujemy zbędne buble wydając w ten sposób więcej niż oszczędzając. Najbardziej cieszą te rzeczy, które udało się nam kupić taniej i są one przydatne, a nie wędrują do szuflady..Życzę więc wszystkim (i sobie) rozwagi ;).

Jutro chyba udam się jeszcze raz do Super Pharmu, tym razem z większą rezerwą czasu i nerwów do czekania 30 minut w kolejce do kasy. W gazetkach wyszperałam jeszcze kilka rzeczy, które będą przydatne, uf mam nadzieje, że coś jeszcze zostało na półkach po dzisiejszym szaleństwie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...