środa, 17 lipca 2013

Makijaż weselny

W ostatni weekend, miałam okazję uczestniczyć w świetnym weselu. Nieodzownym elementem dobrego samopoczucia w miejscu gdzie znamy zaledwie garstkę ludzi - jest świadomość dobrego wyglądu. O fryzurę zadbała fryzjerka ( z drobnymi modyfikacjami, które wprowadziłam w domu(;), a wykonanie makijażu spoczęło w moich rękach. Osobiście uważam, że spisałam się lepiej od fryzjera, ponieważ w przeciwieństwie do fryzury, makijaż dotrwał do rana.


Makijaż w odcieniach srebrno - brązowych, kreska czarną kredką do oczu, dodałam jeszcze ciemniejszą szminkę, aby dodać całości wieczorowego wyglądu.

Do wykonania makijażu użyłam:
  • Baza pod podkład firmy Dax Cosmetics, Cashmere Secret ( nakładam zawsze przed większym wyjściem)
  • Podkład firmy La Roche - Posay, Toleriane Teint, odcień 11( dwukrotna cienka warstwa pod oczami eliminuje konieczność użycia korektora)
  • Cienie do oczu firmy Ruby Rose, Paleta 48 cieni, numer HB-348, odcień srebrny oraz brazowe
  • Czarna kredka do oczu z temperówką, Beauty Line, firmy Eveline Cosmetics
  • Szminka firmy Maybelline, 39/ Natural Rosewood, odcień 670
  • tusz do rzęs firmy Maybelline, The Colossal Volum Express, 100% Black


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...