niedziela, 9 czerwca 2013

Kubki i kubeczki ;)

Witajcie, z okazji imienin oprócz mnóstwa cudownych rzeczy, dostałam również świetny kubek;).
Jako, że fotografowanie sprawie mi wielką radość, prezent uważam za w 100 % trafiony :D. 
Jak wam się podoba?


Wypatrzyłam go kiedyś w Empiku i od tego czasu mój chłopak słyszał tylko ochy i achy :D.



Kubki termiczne sprawdzają się idealnie
 w mroźne zimowe dni.
W zapracowane dni lub gdy zdarzy
się nam zaspać
 ( mi się zdarza bardzo często ;) )
 ja przygotowuje w nich kaszkę mannę
 i pałaszuje w autobusie lub w szkole.


rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
P.S. Widok zaspanych ludzi o 6 rano w autobusie gdy Ty popijasz sobie ciepła herbatkę 
(i to z jakiego kubka!!!) :) bezcenne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...