niedziela, 2 czerwca 2013

Materiałowe kokardki, gumki i wsuwki...czyli czas na maszynowe eksperymenty

  W niedzielne popołudnie udało mi się wygospodarować trochę czasu więc postanowiłam zrobić coś dla siebie i pobawić się maszyną do szycia:). Kupiłam ją już dawno sądząc, że w tydzień stanę się krawcową;), po pierwszych nieudanych zmaganiach maszyna poszła w odstawkę...ale wreszcie nastał jej dobry dzień i trochę się razem  pobawiłyśmy:)....
     Nie ukrywam, że uszycie pierwszych kokardek na maszynie dało mi olbrzymią radość. Na zdjęciu poniżej przykładowe, próbne upięcia, w których chciałabym je wykorzystać..

   Oprócz gumek zrobiłam również wsuwkę z kokardką (mniejsza kokarda na zdjęciu po lewej).
   Najfajniejsze w tym wszystkim jest to, że samodzielne wykonanie akcesoriów do włosów i innych dają ogromną radość, a jeszcze większą, gdy ktoś pochwali nasza pracę;).

Miłego niedzielnego wieczoru:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...